Namn på tidning?

SSgt Liberia

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
Vad heter den där tidningen som kommer ut en gång per år och har bilder på alla nya motocykelmodeller som kommit ut under året?

Trodde den hette Stora motorcykelguiden eller något liknande, men det verkar inte stämma när jag söker på den på nätet.

Den ska kosta runt 119kr tror jag.

Någon som vet vad tidningen heter?
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Du menar inte Bike:s begagnatguide då? Den har i a f kortversioner från de tester de publicerat de 15 (?) senaste åren...
 

SSgt Liberia

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
Ingen som vet vilken tidning det kan vara?
Namnet började med Stora någoting, Om det var motorguiden eller mcguiden eller motorcykelguiden.

Jag hittade nämligen sidan där man kunde beställa den förut, men nu är den som bortblåst. Tidningen kostade 199kr. Man kunde även beställa förra årets tidning för 99kr. På framsidan var den enmassa småbilder av olika motorcykel modeller.
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
SSgt Liberia skrev:
2555861 Ingen som vet vilken tidning det kan vara?
Namnet började med Stora någoting, Om det var motorguiden eller mcguiden eller motorcykelguiden.

Jag hittade nämligen sidan där man kunde beställa den förut, men nu är den som bortblåst. Tidningen kostade 199kr. Man kunde även beställa förra årets tidning för 99kr. På framsidan var den enmassa småbilder av olika motorcykel modeller.

Jag har en som heter "Stora motorcykelkatalogen 2004" och kostade 123kr.
Här är 06:ans katalog http://www.motorcykelkatalogen.se/
 
Last edited:

Ålänningen

Carpe Diem
Gick med
27 May 2006
Ort
I eget hus
Hoj
Honda CBR 600 F
Jag har en tidning som heter "Stora Motorcykel katalogen 2006" hemma, och på den är det en massa småbilder på motorcyklar på framsidan.
Gå in på denna länk http://www.automotorsport.se/lop.asp?c1=10 , nere på den sidan är en bild på framsidan av denna tidning och du kan även beställa tidningen där. Tror det är den tidningen du är ute efter.
//Micke
 

SSgt Liberia

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Letar
Ålänningen skrev:
2555889 Jag har en tidning som heter "Stora Motorcykel katalogen 2006" hemma, och på den är det en massa småbilder på motorcyklar på framsidan.
Gå in på denna länk http://www.automotorsport.se/lop.asp?c1=10 , nere på den sidan är en bild på framsidan av denna tidning och du kan även beställa tidningen där. Tror det är den tidningen du är ute efter.
//Micke

PERFEKT!

Den var det. Tack ska du ha.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top