Nedlägg ...

Status
Ej öppen för fler svar.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
Nitrogen skrev:
Det är jättebra att du kan skämta om det mesta, det är vi fler om.
Men filmen som diskuteras är inget att skratta åt, det ska egentligen inte ens behöva förklaras varför.

Tycker du att dessa bilder är roliga? Håll dina problem för dig själv!
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Det är snudd på efterblivenhet och total brist på empati att skratta åt olyckorna i vare sig denna eller den andra tråden.
RF du har ju iaf en ursäkt eftersom du bara är ett "barn", men ni andra som tycker det är roligt är nog efterblivna.

:corn
 

poZ

Lev livet innan livet lever dig...
Gick med
19 May 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
CBR 600fs fighter
RF_Racing skrev:
Det var juh poosa stunt killen försökte med med! Stunt killen riskerade andras liv! Det framkommer inte att hd snubben gjorde!

Det var knappt en bil på vägen där stunt killen körde, kanske inte på den vägen där HD snubben åkte också. Jag sa också att det var min åsikt men alla som inte tycker som dig verkar DU nästan idiotförklara.
 

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
poZ skrev:
Det var knappt en bil på vägen där stunt killen körde, kanske inte på den vägen där HD snubben åkte också. Jag sa också att det var min åsikt men alla som inte tycker som dig verkar DU nästan idiotförklara.

Nej jag menar absolut INTE så... Jag försöker bara förklara vad jag tänker och tycker! Men det var EN bil på vägen, och den krockade han med... Tänk om nån stått bakom!

Nitrogen skrev:
Nej, jag tycker inte att dessa bilder är roliga. Jag tänker på hur ont han ska få.

Men uppenbarligen tänker inte alla som du!
 

poZ

Lev livet innan livet lever dig...
Gick med
19 May 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
CBR 600fs fighter
RF_Racing skrev:
Nej jag menar absolut INTE så... Jag försöker bara förklara vad jag tänker och tycker! Men det var EN bil på vägen, och den krockade han med... Tänk om nån stått bakom!



Men uppenbarligen tänker inte alla som du!

Jo han krockade med den, det var olyckligt. Hur som helst så tycker inte jag att något av detta var kul. Jag lägger ner denna diskussion nu :)
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag tycker ändå att det är förståeligt att vissa kan tycka ett bildserien med custom-killen är lite rolig, kanske just för att man inte får speciellt mycket information om vad som hände, och att det kanske ser lite komiskt ut på sista bilden. Reportaget med stunt-craschen är betydligt mer gripande och skrattet känns väldigt långt borta.
 

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
PacMan skrev:
Jag tycker ändå att det är förståeligt att vissa kan tycka ett bildserien med custom-killen är lite rolig, kanske just för att man inte får speciellt mycket information om vad som hände, och att det kanske ser lite komiskt ut på sista bilden. Reportaget med stunt-craschen är betydligt mer gripande och skrattet känns väldigt långt borta.

Man vet att han körde i i hög fart utan skydd.
Stuntcraschen var likså hans eget fel, en bil och han krockar med den.
Jag tyckte det var kul!
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Ursäkta men...

normal_Retard_Win.jpg
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
RF_Racing skrev:
Jag föreslog PM... vad har 125 forumet med det att göra? :kocko


I ditt fall kan jag, mot bakgrund av andra inlägg, även föreslå lunarstorm.


Var försiktig med flinosarna lillen, du kan skada dig.
 

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
t-rex skrev:
I ditt fall kan jag, mot bakgrund av andra inlägg, även föreslå lunarstorm.


Var försiktig med flinosarna lillen, du kan skada dig.

Nej jag kan inte skada mig pga smileysarna. :fatta!
Du lyckades inte svara på frågan.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Har inte sett stuntfilmen men den attityden som finns här på SH gör att jag då inte skäms för att fnissa lite till HD åkaren utan skydd (som antagligen är amerikanare).

Hitta en grej som iaf jag tyckte var kul från forumet där bilderna visades:

foto#1: "Yes YOU can be an idiot too! It's easy! And Fun! Just watch me...I'll show you how."

foto#2: "Start by racking your Hardly Ableson up on the right floorboard and highway/gynocologist mounting system, until you tuck the front end. Grip the bars very VERY tightly, because this is for sure the best time to fight with your bike. Advanced riders even slam on the brakes at this point, to enhance the effect."

foto#3: "Then simply roll off to the low side, leaving your bike to slide, flip and bounce, possibly killing oncoming riders, the buddy behind you or a convertible packed with nuns."


Kort sagt tycker jag bildsekvensen ser lite kul ut, att han inte har några skydd på sig gör det hela nästan mer roligt för det visar hur korkade vissa människor är. Hade han haft ett helt skinnställ på sig hade inte detta vart det minsta kul.

Hoppas jag blir hatad av vissa personer här på forumet som jag inte har så mycket till övers för :tummenupp


EDIT: Kommentaren om foto 3 är väl kanske inte så kul kan jag hålla med om.
 
Last edited:

Zator

Jag är grinig idag...
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter
War-psycho skrev:
Hmm... det var en väldans mörk & blank hårbotten han hade i så fall... :galen
(Du kanske skulle titta på bilderna innan du kommenterar dom.)

Hjälmen han hade borde inte räknas som hjälm. Vad har han för nytta av en hel hårbotten när resten av ansiktet är mos.

Off topic: Förstår dock inte sen hur man lyckas koppla intelligens till vad man har för sorts humor, vad ska man då säga om tråden för stötande skämt. Bevisligen får man skratta åt rasistskämt och gubbar på glidare men inte åt en film där föraren bevisligen klarade sig helt från bestående skaddor (förutom att han la sig till med ett djävulskt clichemotto).

Det stör mig mer att folk verkar ha så lätt att utse hackkycklingar på internetforum.

Och för att inte bli hatad lägger vi in en Brasklapp: jag skrattade inte åt mcfilmen och detta var inte det mest genomtänkta inlägg jag gjort.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top