Plåtniklas skrev:Rätt åt dig.
Nej, jag har ingen som helst medkänsla för nån som är dum nog att göra sånt här. Hoppas dom drar in allt du har.
Visst dom flesta har gjort dumheter men det är inte alla som gnäller eller gråter som ett litet barn för det...Mr * skrev:Du, Plåtniklas, kan inte ha alla paddlar i vattnet, vem f-n har inte gjort olagligheter, själv skaffade jag bil när jag var 14, åkte runt på skogsvägar, det var ju rena paradiset för en ung kille. Visst, olagligt och dumt men inget som man skall halshuggas för.
mvh,
mr *
Ghost skrev:Visst dom flesta har gjort dumheter men det är inte alla som gnäller eller gråter som ett litet barn för det...
Han gjorde en dumhet & poppo gjorde sitt jobb, ska man gnälla över det? Gnäll om dom inte gör sitt jobb istället.
@ nossrednamik surt men du har just fått en läxa av livet, har du lärt dig något av den?
nossrednamik skrev:Köpte mig en KTM Duke II igår. Vaknade upp, såg solen lysa intensivare än någonsin i år och luften, luften luktade sommar. Just det! jag har en ny cykel!, kom jag plötsligt på. Ett plötsligt sug uppstod och jag liksom drogs ner till garaget. En kraft lyfte upp mig och satte mig på sadeln! Nej!, tänkte jag, Jag måste klara uppkörningen om två veckor först! Sen var det svart.
Ljudet av att en skönt varvande motor snabbt lyfte upp framdäcket och vädrade sig i den svala vårvinden fick mig att piggna till! Men då!, NEEEEEJ!, ser jag snuten bakom mig! Dom trycker av mig från vägen med sitt tjutande och lysande. Skriver anmälan och säger till mig att "ha en bra dag" !!!!!!
E lämpet kört , eller kan man fjäska in sig hos folket på länsstyrelsen? Drar dom B-behörigheten???!
Nää nu... "snyft"... måste jag "snyft"..."host"..." gå och...ääh... äta...? ............... .............. ......... ..... .... .. .
Evil M skrev:Har en polare som åkte det för fortkörnng med sin A-traktor, han hade kopplat ur och rullade ner för en lång hyfsat brant backe och kom väl upp i 70-80km/h. Han fick böter + nått mer som jag ej kommer ihåg. Några månader senare fyller han 18 och tar B-körkortet, har det i 2veckor sen kommer ett brev på posten där det står att körkortet är indraget pgr av fortköringen med A-traktorn. Han överklaga mm men det hjälpte ej så han fick vänta 6mån har jag för mig innan han fick ta om B-kortet igen.
Hoppas du slipper nått sånt här.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |