Nej nu jävlar!

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
jag har slutat rösta ... orkar inte stödja folk som skor sig själv hela tiden...

droppen va när vanligt folk har en maxtaxa för hur mkt föräldrarpenning man får.. där har vi vanliga ett tag på ca: 19.000 :- men se de gäller inte politikerna, dom får baserat på vad dom tjänar.. upp till 50 lök..
nu kan dom ta sig i prutte :fakta

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Blir det bättre om det blir blått? eller rött? eller grönt? , jag tycker att politiker överhuvudtaget lever i en annan värld än min , blir alla nöjda oavsett vilken politik som förs ? same same but different , same shit just another day . Säg att det blev blått styre , det skulle va intressant och se vad som skulle skrivas då. Själv så röstar jag blankt p.g.a att jag vill inte bli blåst på val löften som inte hålls , dom pissar på mig om dom får min röst och sen håller dom inte vad dom lovat innan valet, politikerförakt ? slå upp det i ordboken och du ser en bild på mig där :fakta .

Förövrigt så har jag kört Stella Fare i min bulle , jag hämtade på hennes hem address och hon hoppar in med andan i halsen häver ur sig - köööör fooort till pipersg radio Stockholm för jag är sen till en intervju , ohhh Fare lilla du mitt stoooora hatobjekt tänker jag.............Hennes ord som jag hört/sett henne säga på tv - cykeln är jääääättebra och bussen med , - jag cyklar alltid eller tar bussen , dom orden satt fast i hjärnan och eftersom vi inte för stöta oss med kunderna så gjorde jag en tyst protest .................. ohherrejävlar vad lagligt det gick ,långsamt och fint stannade i god tid på grönt så att det inte blev rödljuskörning , det suckades,mummlades och stönades och hon var sååå jävla lack när hon steg ur bilen..............Fan hon ska va glad att hon inte började diskutera sin politik med mig för då hade jag aldrig slutat att glappa.

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kreidler
Ken Keniff skrev:
Blir det bättre om det blir blått? eller rött? eller grönt? , jag tycker att politiker överhuvudtaget lever i en annan värld än min , blir alla nöjda oavsett vilken politik som förs ? same same but different , same shit just another day . Säg att det blev blått styre , det skulle va intressant och se vad som skulle skrivas då. Själv så röstar jag blankt p.g.a att jag vill inte bli blåst på val löften som inte hålls , dom pissar på mig om dom får min röst och sen håller dom inte vad dom lovat innan valet, politikerförakt ? slå upp det i ordboken och du ser en bild på mig där

Politiker innebär ju att se till de MÅNGAS bästa även om det stöter sig med andra. Man kan inte vara kompis med alla.

Vad gäller ju detta ser jag inget problem, det är platsbrist i innerstan. Man måste ta betalt efter tillgång/efterfrågan.

Sossarna är åtmistone sundare än moderaterna. Moderaterna har ju inte koll på ett enda dugg och bara ser till de rika. Sen ser de till att dränera stadskassan duktigt.

Fast jag ser iofs att M skulle ta samma beslut i denna frågan.

FYI så röstade jag inte på någon av S/M :)

Folk som bor i stockholm öht tycker jag ska gnälla mindre på att "bil är så dyrt". Fatta vilken service vi har här jämfört med Pajala eller Härnösand. Där går det EN buss 2200 sen kan du ta dig hem bäst du vill. Kollektivtrafiken är mer än tillfredsställande.

Håller dock med dig om att många politiker inte har vett i skallen och ser ofta till att hålla ryggen fri.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Satt ni alla och sov på geografilektionerna i skolan?

Norrland börjar vid Markaryd. :fakta

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...