Blir det bättre om det blir blått? eller rött? eller grönt? , jag tycker att politiker överhuvudtaget lever i en annan värld än min , blir alla nöjda oavsett vilken politik som förs ? same same but different , same shit just another day . Säg att det blev blått styre , det skulle va intressant och se vad som skulle skrivas då. Själv så röstar jag blankt p.g.a att jag vill inte bli blåst på val löften som inte hålls , dom pissar på mig om dom får min röst och sen håller dom inte vad dom lovat innan valet, politikerförakt ? slå upp det i ordboken och du ser en bild på mig där
.
Förövrigt så har jag kört Stella Fare i min bulle , jag hämtade på hennes hem address och hon hoppar in med andan i halsen häver ur sig - köööör fooort till pipersg radio Stockholm för jag är sen till en intervju , ohhh Fare lilla du mitt stoooora hatobjekt tänker jag.............Hennes ord som jag hört/sett henne säga på tv - cykeln är jääääättebra och bussen med , - jag cyklar alltid eller tar bussen , dom orden satt fast i hjärnan och eftersom vi inte för stöta oss med kunderna så gjorde jag en tyst protest .................. ohherrejävlar vad lagligt det gick ,långsamt och fint stannade i god tid på grönt så att det inte blev rödljuskörning , det suckades,mummlades och stönades och hon var sååå jävla lack när hon steg ur bilen..............Fan hon ska va glad att hon inte började diskutera sin politik med mig för då hade jag aldrig slutat att glappa.