Ja du, ursprungstanken var att ta den gamla och plocka av Öhlinskittade framgaffeln, bakdämparen och quickshiftern och sedan fortsätta och plocka av tank, hjul, kåpor, kort sagt ALLT racigt. Motsvarande skulle plockas av på den nya och allt skulle byta plats. Jag skulle då stå med en reggad 2009:a som gått ca 8-900 racemil med NY utsida som borde kunna säljas som OK gathoj. Som dessutom är SNABB!!!
Någon? Bud?
Men såklart, vill någon ha den som racehoj går väl det också. Bud?
Vad ska du nu ha för ursäkt då det går långsamt ?
Vad ska du nu ha för ursäkt då det går långsamt ?
Snygg bild i gresabladet.
Kunde varit ändå bättre om generationen emellan också varit med.
Vad ska du nu ha för ursäkt då det går långsamt ?
600:a är till för folk som kan svänga. Du kanske lär dig en dag.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |