Bingo skrev:2575351Äsch då, fram med bilderna bara
Canoly skrev:2579021Även denna duger
Äsch, det är fotoshopp bakom. Kolla grässtrånas skuggor bara, de är på fel hållRobz skrev:2579809Såja.... nu är denna tråd förstörd!
Ta bort den
Räknas inte, han tar stöd med fotpinnarnaCanoly skrev:2579021Även denna duger
Sa jag att tjejer är välkomna i den här tråden kanske? Hmmm, det gjorde jag faktisktCanoly skrev:2579141Den här tjejen kan också
Hmmm snacka om fusk, bilden är vinklad minst 10 grader, det ser ut som ni kör i en velodromKetogaN skrev:2579803Robz jag kan ju inte göra dig besviken, här kommer en två i en så att säga..
Back in the day 2003, jag och Håkan tokade runt Knutstorp..
GSXR1100R skrev:2581188Hmmm snacka om fusk, bilden är vinklad minst 10 grader, det ser ut som ni kör i en velodrom
Här får Bingo en bild att suga på
Fusk! Du har ju kapade racefötter därMr K skrev:2586162jag vill oxå vara med ...... men en canoly bild ......
*hehe* sen köpte vi denna best, men den gick bara bra när vi köpte den och när den gick rakt fram och dessutom inte så länge (dumt att spara blästergrus i tanken) Men en vacker dag så..GSXR1100R skrev:2588003Metallgutten knäskrapar på den lånade fultrimmade antirejsmoppen, den gick säkert i 43 km/h med turbotratten inkopplad, på den tiden var SRW en liten bana.
Rickar skrev:2585800Min e inte värst i detta sällskapet men...
... det är från min andra bankörningsdag någonsin så jag e ganska nöjd
Foto by Canoly
Ducati Girl skrev:2588991Du vinner helt klart enligt min mening... Var har du lärt dig att svänga så snyggt? hehe...
Håll dig till fotografering, din lista saknar ett namn D )Canoly skrev:2588855Detta slår inte min ranking av nerlägg i denna tråden som är:
Metallgutten
Ullis
Bingo
KetogaN
Det kuliga med denna tycker jag är "stajlen" ( tittut här kommer jag )
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|