*nervös* Skriver upp imorgon bittig

riverman0498

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2007
Ort
Visby
Hoj
ingen än...
...tyvärr hade jag pluggat typ vanliga trafikregler lite dåligt, så det sket sig:(
Som tur är är det långt till våren! Har redan bokat ny tid!
Jag är hemtam i både sten- och träkumla:) Mkt roliga vägar!

Tack för allt stöd och alla tips om schyssta MC-kläder!

//Marie

lite sent kanske men lycka till! och säg inte tack det betyder otur! Gotland är underbart för hoj, men brors fruga är gute så jag har varit en del där, finns hur mycket roliga vägar som helst :) på sommaren finns det ju gott om hojar med :)

Har nån favoritväg när man åkte bort mot tofta till, man åker mot typ nåt sten och trä kumla eller nåt sånt haha, fan jag minns inte vad det heter men ojojoj vad kul!
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
...tyvärr hade jag pluggat typ vanliga trafikregler lite dåligt, så det sket sig:(
Som tur är är det långt till våren! Har redan bokat ny tid!
Jag är hemtam i både sten- och träkumla:) Mkt roliga vägar!

Tack för allt stöd och alla tips om schyssta MC-kläder!

//Marie

Kan tipsa om STR frågorna man kan göra på nätet. Tyckte dom var ett bra kvitto på att man läst ordentligt. Vill minnas att jag hade två fel när jag skrev.

När det sedan är uppkörning kan det vara trevligt att ha torrt på fötterna när du drar dit. I synnerhet om du kör upp via skola. Kan bli fett dyrt att betala uppkörning + hyra av hoj igen samt eventuella lektioner där mellan... Mao tycker jag att du ska känna dej bekväm med både kryp/ban övningarna och i trafiken innan uppkörning.
 

Vargasisarocker

Barnslig
Gick med
12 Nov 2007
Ort
Stockholm, västerort!
Hoj
KTM Duke 2
ack :( tråkigt att du missade! Vad jag gjorde när det kom till teorin... var att jag köpte en bok med bara massa frågor med ett medföljande facit. Sen satt jag bara och läste frågor och facit... gammal klassisktentapluggs metod. Sen hade jag några cd's med mc frågor. Åkte en resa tur och retur till göteborg med x-2000 och det räckte för vanliga teorin.

La just märkte till 0498 i ditt namn, är inte det riktnumret till gåtland? När skriver du upp nästa gång?

...tyvärr hade jag pluggat typ vanliga trafikregler lite dåligt, så det sket sig:(
Som tur är är det långt till våren! Har redan bokat ny tid!
Jag är hemtam i både sten- och träkumla:) Mkt roliga vägar!

Tack för allt stöd och alla tips om schyssta MC-kläder!

//Marie
 

riverman0498

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2007
Ort
Visby
Hoj
ingen än...
Yes, riktnummret! Bra fantasi va;)
Jag ska skriva upp i mitten av december. Så jag har inte öppnat böckerna igen. Men ska plugga trafikregler denna gång. ...sånt man tar förgivet att man kan... jaja.. lite trist var det:(

Ha en bra dag.
M

ack :( tråkigt att du missade! Vad jag gjorde när det kom till teorin... var att jag köpte en bok med bara massa frågor med ett medföljande facit. Sen satt jag bara och läste frågor och facit... gammal klassisktentapluggs metod. Sen hade jag några cd's med mc frågor. Åkte en resa tur och retur till göteborg med x-2000 och det räckte för vanliga teorin.

La just märkte till 0498 i ditt namn, är inte det riktnumret till gåtland? När skriver du upp nästa gång?

Tack, tar det till mig:)

Ha en bra dag.
/M

Kan tipsa om STR frågorna man kan göra på nätet. Tyckte dom var ett bra kvitto på att man läst ordentligt. Vill minnas att jag hade två fel när jag skrev.

När det sedan är uppkörning kan det vara trevligt att ha torrt på fötterna när du drar dit. I synnerhet om du kör upp via skola. Kan bli fett dyrt att betala uppkörning + hyra av hoj igen samt eventuella lektioner där mellan... Mao tycker jag att du ska känna dej bekväm med både kryp/ban övningarna och i trafiken innan uppkörning.
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top