Tack för era svar! Det är väl just dem mer fordonspecifika jag är lite mer orolig för...som hjullager,dämpare,svingarm,skiv o trumbroms osv osv...B-kortet har man ju sen förut så man tycker ju lite trafikregler och skyltar sitter kvar iallafall!
3gånger för 125a och 2gånger för mellanklass (3gånger för bil också). Man ska inte bli för nedslagen när man kuggar, bara hem å boka nytt Lycka till!
to cool for school, skit i å skriva. kör som en äkta OUtlaAaw!
hahaha inte i detta läge ;-) är väl bra mycket coolare att visa att man har sitt kort än o åka som om man hade ett
Lycka till! Du kommer att klara det med bravur. Jag låg på gränsen, men klarade både B och A på första försöket. Jag gick tillbaka och ändrade ett svar, vet ej om det var till det bättre, dock. Om det var det, så var det räddningen, jag jag fick precis lagom många rätt för att bli godkänd.
Tack för era svar! Det är väl just dem mer fordonspecifika jag är lite mer orolig för...som hjullager,dämpare,svingarm,skiv o trumbroms osv osv...B-kortet har man ju sen förut så man tycker ju lite trafikregler och skyltar sitter kvar iallafall!
Du som förmodligen har ett nyare B-kort än mig, och repeterat allt nu inför A-kortet.. Hur ska man köra i en rondell nuförtiden?
Jag körde upp sist -99, och det känns som att reglerna ändras varenda år ..
/ Lurar på att ta BE som privatist
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |