nervös.

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
Nu är jag nervös! imorron är det uppkörning för andra gången, kuggade på lite små onödiga missar sist... det gjorde ganska ont i plånboken och om jag inte klarar mig imorgon så kanske jag måste lägga ner drömmarna om motorcykel... det är inte att jag inte kan köra, snarare att jag blir väldigt nervös! så ni får gärna hålla tummarna imorgon... hoppas verkligen det går vägen så jag kan åka och hämta hem min leksak från tokholmen! ville bara skriva av mig.
ha det bra!

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Lycka till!!! Håller tummarna för dig!!! Du klarar det! :tummenupp

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
Lycka till det klarar du galant! Jag har själv fått uppkörningstid så jag kan också behöva lite peppning när det börjar närma sig sedan :banana

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Stesolid!!!! ...Eller kanske inte när du skall köra... Fick en sådan för att jag skulle våga gå till tandläkaren för första gången på 10 år. (Är grymt spruträdd)
Tyvärr röd triangel på lådan, men tar bort ALL nervositet så en sådan kanske vore bra om du var rädd för teoriprovet istället.
Lycka Till!

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
-
Jag hade också en uppkörning idag men vrålkuggade (för nervös). Nu sitter jag och gråter lite och tröstäter..

Hoppas det går bättre för dig! :tummenupp

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Nu vet jag inte riktigt hur en uppkörning går till men slappna av! & tänk inte på att du är konstant iaktagen. Tänk inte att nu gäller det liv eller död, se det som en trevlig åkning istället :) Ha kul! Slappna av i tankarna...

Lätt för mig att säga med mina underbart coola nerver som mkt sällan blir nervösa :)

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
weehii

Japp! man får tacka för stödet :)
det har spöregnat precis hela dagen, började med att åka till borlänge för manöverprov, det gick som smort! sen efter det åkte jag till max och käkade lite för att sedan få göra trafikprovet som också gick helt superbt! Så nu är man med Akort också då :) det känns grymt kul, kan knappt vänta till jag kommer till sthlm!
ha det bra!

Solid snake

Guest
The_FacultyGirl skrev:
Nu vet jag inte riktigt hur en uppkörning går till men slappna av! & tänk inte på att du är konstant iaktagen. Tänk inte att nu gäller det liv eller död, se det som en trevlig åkning istället :) Ha kul! Slappna av i tankarna...

Lätt för mig att säga med mina underbart coola nerver som mkt sällan blir nervösa :)

Precis, tänk att det är din polare bakom dig ist, eller att du kör själv utan att gasa då. :hihi

Du klarar det! :tummenupp

EDIT: Jag läste inte alla inlägg. :3freak

Grattis! :fyllisar

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
myspinnen skrev:
Japp! man får tacka för stödet :)
det har spöregnat precis hela dagen, började med att åka till borlänge för manöverprov, det gick som smort! sen efter det åkte jag till max och käkade lite för att sedan få göra trafikprovet som också gick helt superbt! Så nu är man med Akort också då :) det känns grymt kul, kan knappt vänta till jag kommer till sthlm!
ha det bra!

Grattis!!! Vi får ta och köra nånting nån dag? :tummenupp

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
GRATTIS!!!!! En härligare känsla får man nästan leta efter...

Kör lugnt!!!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...