New!...streaM

NewstreaM

Fardin
Gick med
29 May 2004
Hoj
Aprilia Tuono V4R -14
Tjennix!
Jag är nykläckt! (vilket jag faktiskt kallas titt som tätt) :rolleyes:
Anledningen till det är att jag heter Nyström i efternamn, vilket då mitt nick har sitt ursprung i (döh)
I vilket fall som helst så har jag nyss fått kortet :banana

så nybörjare är jag, hängt på forumet har jag däremot gjort ett tag men inte som medlem.
Men jag tyckte det var dags när man har kortet nu och inte behöver skämmas längre :)

Annars då? jo, jag är född så sent som -84, bor på Hammarö utanför Karlstad, nyss gjort lumpen, arbetslös och fattig för tillfället men hoppas få jobb och lite stålar till egen hoj.

Kör en Suzuki SV 650S -99, det är egentligen farsans men jag får låna den tills jag får nåt eget , det är en fin och bra hoj att börja på men som många andra drömmer jag om en ducce :Bugar :Bugar :Bugar
Annars kör jag Saab turbo och hänger på det forumet (nån annan?) :yoparty
Den enda på forumet jag känner är väl egentligen Hagster (f.d. klasskamrat), så det är han och jag som äger här i krokarna, :fyllisar

Jag vet vad bra detta forum är så det ska bli kul att känna sig lite mer delaktig
och jag vet att jag kommer få nytta av andras kunskaper och ha en jävla massa kul också :tummenupp

/Niklas

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
så nybörjare är jag, hängt på forumet har jag däremot gjort ett tag men inte som medlem.
Men jag tyckte det var dags när man har kortet nu och inte behöver skämmas längre :)

?? fattar inte vad du menade med det? ska vi som håller på med kortet skämmas då eller? :fatta!

välkomen iaf och grattis till kortet :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jaha ja. Där ser man. Folk från hemkommunen.

Hej och välkommen.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
snowwhite skrev:

?? fattar inte vad du menade med det? ska vi som håller på med kortet skämmas då eller? :fatta!

välkomen iaf och grattis till kortet :tummenupp

Ni ska inte skämmas för att ni är gröngölingar, men ni är våra undersåtar... :hihi

Välkommen och grattis till kortet!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Berätta nu vem det var som coacha dig fram till kortet istället för att ta åt dig hela äran, berätta också vad du "heter". Säger man Niklas vet ingen vem det är, men säger man Tarmen.... Då vet alla vem det är :D

NewstreaM

Fardin
Gick med
29 May 2004
Hoj
Aprilia Tuono V4R -14
Hagster skrev:
Berätta nu vem det var som coacha dig fram till kortet istället för att ta åt dig hela äran, berätta också vad du "heter". Säger man Niklas vet ingen vem det är, men säger man Tarmen.... Då vet alla vem det är :D

Nåja, ok Tarmen är även mitt namn, (det är inte så sjukt som det låter) :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati