philiph skrev:
goalie skrev:2656830Jag var över i staterna förra året, hojarna var grymt billiga men dock inte som de här priserna.....
lurigt..
CBR_Falun skrev:2656909Jag vidhåller att det är en bluff. Sidan är full av stavfel (unauthorised tex) och ändå hävdar de att ett kontor finns på Irland.
Påminner om det här: http://www.idg.se/2.1085/1.83578
Mina två slantar..
Lurch skrev:2656863Fast det är ju moms på priset, frakten och hela skiten på hojar från USA så det blir inte så billigt.
Vi gör väl som vanligt, ber att få komma och hämta hojen personligen! Då brukar de dra öronen åt sig...
.
DR-Zätare skrev:2656940Kan vara värt att notera att den brittisk-engelska stavningen ofta är med S istället för Z, t.ex organization (amerikansk stavning) stavas organisation (brittisk engelsk stavning). Authorisation kan vara samma sak.
fazerfun skrev:2656968Drog precis iväg ett mail och frågade om "local pickup". Tänkte även kolla med ebay om de har någon deal med de här lirarna....de brukar inte vara så pigga på att någon använder sig av deras varumärke för att blåsa folk.
smallsocks skrev:2656822Payment Method :
The payment will be made to eBay
1. eBay will inform the buyer regarding payment method
2. The buyer will make the payment to eBay
3. We will ship the good to the buyer
4. The buyer will have 10 days for inspection
5. eBay will release us the money
hm schysst ju? =)
Lurch skrev:2657891Fått nåt svar än?
Den sekund han läste den texten blev din mail adress bannad från doms mailserverfazerfun skrev:2657914
Skitskumt...har dragit iväg ett till mail där jag ber om ett förtydligande och var exakt de håller till "as i visit both the US and UK on a regular basis"
ZaraxZ skrev:2658116Den sekund han läste den texten blev din mail adress bannad från doms mailserver
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|