NFS Underground 2

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Behöver lite hjälp, sitter fast nu.

Har klarat alla banorna på Level 1 enligt kartan, har även pimpat ihjäl bilarna och fått dem som omslagsbilar på ett gäng tidningar + rejsat SUV rejs.

Enda som är kvar är något i Beacon Hills i sånna fall, en kille ringer hela tiden och vill att jag ska checka något race i Beacon Hills där förarna tydligen har mera pengar än bil.

Vart är det där racet i Beacon Hill´s?

Har letat som en tok där, börjar tröttna på att bara köra hit och dit och göra outruns på andra.

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Evil M skrev:
Jag kan inte änns installera spelet :(

Vad får du för fel då?

En som ringde mig häromdagen kunde inte spela alls.

Killen hade glömt att installera spelet :rofl

Men bara för att strö salt i dina sår, sååååååå tufft spel :D ojojojoj.

Fick en Cadilac Escalade av min sponsor i spelet, den är tok pimpad nu, strajpad, neon, nya mega xenon lysen, hyndralisk fjädring, osv :)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Jag är strax klar med hela spelet.

Jag hade inga problem med level 1. Har du hittat alla dolda affärer? Åk runt och leta efter dolda race annars. Finns ju en hel del som inte syns på kartan.

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Brutus skrev:
Jag är strax klar med hela spelet.

Jag hade inga problem med level 1. Har du hittat alla dolda affärer? Åk runt och leta efter dolda race annars. Finns ju en hel del som inte syns på kartan.

Tror att jag har hittat de flesta.

Var visst Level 2 jag var på.

Vad krävs för att klara Level 2 ?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
The-PatriX skrev:
Vad får du för fel då?

Hmmm det är förmodligen skit bakom spakarna, jag tanka spelet med bittorent. Har läst att man ska packa upp filerna med winrar tex och montera skiten med deamon men när jag ska köra filen med deamon så kommer det upp en ruta som säger att filen är låst. vet inte om jag gör rätt någonstans, jobbigt att få igång ner tankade spel varför ska dom krongla till det så. Kan inte spelen ligga som ett vanligt program tex?

Sen med bittorent så är det ju inte bara en fil utan hur många som helst, jobbigt.

Dufva

Guest
The-PatriX skrev:
Tror att jag har hittat de flesta.

Var visst Level 2 jag var på.

Vad krävs för att klara Level 2 ?

Kan vara att sponsorerna kräver att du ska ha ett visst antal stjärnor på din bil. T ex. en 3 stjärnig bil för att komma vidare till level 3. Hade samma problem själv. Kommer dock inte ihåg hur många stjärnor det var men det borde stå i sponsoravtalet.

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Dufva skrev:
Kan vara att sponsorerna kräver att du ska ha ett visst antal stjärnor på din bil. T ex. en 3 stjärnig bil för att komma vidare till level 3. Hade samma problem själv. Kommer dock inte ihåg hur många stjärnor det var men det borde stå i sponsoravtalet.

Jo då är det, det som saknas. Har 2.8 på bilen, hittar inget mer som kan höjja + pengarna sinar 35 kvar tror jag :gråta

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
Evil M skrev:
Hmmm det är förmodligen skit bakom spakarna, jag tanka spelet med bittorent. Har läst att man ska packa upp filerna med winrar tex och montera skiten med deamon men när jag ska köra filen med deamon så kommer det upp en ruta som säger att filen är låst. vet inte om jag gör rätt någonstans, jobbigt att få igång ner tankade spel varför ska dom krongla till det så. Kan inte spelen ligga som ett vanligt program tex?

Sen med bittorent så är det ju inte bara en fil utan hur många som helst, jobbigt.
dom brukar vara låsta med en kod. oftast om filen kommer ursprungligen från en spansk sida. då blir man tvungen och gå till den sidan och registrera sig. så kan man gå in på forumet och hämta koden.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
The-PatriX skrev:
Jo då är det, det som saknas. Har 2.8 på bilen, hittar inget mer som kan höjja + pengarna sinar 35 kvar tror jag :gråta

Jag har varvat spelet, kanske för mycket fritid :va

Jag körde iaf bara på, till slut fick man nån ny del man kunde installera och vips så var man på nån ny level.

Kolla din status hur många shops du låst upp, är det nån du inte låst upp så är det detta som är problemet, hitta den shopen så kommer du få nya delar :tummenupp

Edit, URL brukar vara bra att köra om du vill komma vidare nån level.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
starholk skrev:
dom brukar vara låsta med en kod. oftast om filen kommer ursprungligen från en spansk sida. då blir man tvungen och gå till den sidan och registrera sig. så kan man gå in på forumet och hämta koden.
Hmmm vet ej var det kommer ifrån, Need For Speed Undergruond 2 - EMPORIUM

Nått sånt hette den jag fick tag på.

Ingen som har någon enklare som man kan få låna :)

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
Evil M skrev:

du kan ju titta där du laddade ner den ifrån. där borde du se länken den ursprungligen kommer ifrån. är det pc el playstation?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Evil M skrev:

EMPORIUM rippen funkade bra för mig, antar att du bytt ut .exe filen mot den crackade?

EDIT: Glöm EMPORIUM, var inte den jag hade, testa dra hem denna: Need.for.Speed.Underground.2-RELOADED
Finns även en update som du borde testa, även den RELOADED

Last edited:

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Rippar suger NOSHÖRNING. Håll er till att ladda ner ISOs. För NFSU2 är det Reloadeds version som gäller (enligt mig :) ).

Att de ligger som sjuttioelva RAR-filer är bara bra. En av anledningarna är att det är lättare att tanka, då inte alla ftp:er alltid fixar det där med resume så bra. Jobbigt om man slangat 698MB av 700 när uppkopplingen bryts och resumen fuckar sig...eller om det blir något strul vid nerladdningen så att filen blir korrupt. Lättare att ladda ner 3 korrupta RAR-filer en gång till än 1 korrupt 700MBytes ISO.
Anledningen till att de ligger som 15MB RAR är för att releasegrupperna ska få ut sina prylar snabbare, plus att det är enligt gällande "piratscen-standard", dvs oskrivna lagar inom "the scene". Det är ju lättare att sprida om jag laddar upp 15Mbytare som du sen kan sprida vidare medan jag fortsätter ladda upp, än att du ska vänta på att jag laddat upp hela 700meggaren innan du kan skicka den vidare. Detta har iofs avhandlats i en tidigare tråd.

EDIT: Har Evil M en ftp? Skicka mig log/pass över PM snabbt så kan vi nog hitta på något :) Ska iväg om 30 minuter dock, så det får gå undan!

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Det var visst Need For Speed Underground 2-RELOADED jag hade nere, Emporia var nått annat jag hade tankat.

Ska man packa upp alla filer i mapparna? Så här ser det ut i min CD1 mapp. Iconerna ändrades när jag installera Winrar, innan såg dom ut som dom utan böcker.

Man packar upp filerna i en annan map väl eller packar man upp dem i samma map som CD1?

Lite N00b när det gäller sånt här.

Om detta är obra att diskutera i forumet så kanske någon snäll person vill förklara över ett PM?

Sorry The-PatriX att jag snodde din tråd!

Bifogat

• needforspeed.jpg
    needforspeed.jpg
    77.2 KB · Visningar: 52

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Evil M skrev:
Det var visst Need For Speed Underground 2-RELOADED jag hade nere, Emporia var nått annat jag hade tankat.

Ska man packa upp alla filer i mapparna? Så här ser det ut i min CD1 mapp. Iconerna ändrades när jag installera Winrar, innan såg dom ut som dom utan böcker.

Man packar upp filerna i en annan map väl eller packar man upp dem i samma map som CD1?

Lite N00b när det gäller sånt här.

Om detta är obra att diskutera i forumet så kanske någon snäll person vill förklara över ett PM?

Sorry The-PatriX att jag snodde din tråd!

Högerklicka på valfritt arkiv och packa upp där du känner fört.
När du packat upp den så får du en bin eller iso i den mappen du packat upp det i :).

Gör samma sak med andra skivan och installera.

För övrigt så är du en tråd tjuuuuuuuv
:mad: :7peta :fatta!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Pinky skrev:
Jag har varvat spelet, kanske för mycket fritid :va

Jag körde iaf bara på, till slut fick man nån ny del man kunde installera och vips så var man på nån ny level.

Kolla din status hur många shops du låst upp, är det nån du inte låst upp så är det detta som är problemet, hitta den shopen så kommer du få nya delar :tummenupp

Edit, URL brukar vara bra att köra om du vill komma vidare nån level.

Du som klarat spelet.

När kommer man åt wide body-kiten? Fick endast loss ett unikt, men resten är fortfarande låsta. Enda grejen kvar att uppgradera nu.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Brutus skrev:
Du som klarat spelet.

När kommer man åt wide body-kiten? Fick endast loss ett unikt, men resten är fortfarande låsta. Enda grejen kvar att uppgradera nu.

Det kittet du har fått är det enda du kan använda på dina bilar i exploremode, däremot om du bara ska bygga en bil i vanliga menyn finns det 4-5 kit du kan testa, dessa bilar har jag dock inte lyckats få in i exploremode.

Last edited:

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
Widebody kitet får man när man klarat 11 eller 15 outruns på level 5 har jag för mig

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år