Sluta tjaffsa nu o va trevliga. Hoj som hoj... bara för att man gillar en annan typ av hoj betyder det inte att folk måste bete sig som idioter mot personen. Det slår tillbaka för eller senare. Intresset ligger nog hos alla hojtyper i att KÖRA HOJ. Sen att vissa föredrar att göra det på en supermotard o andra på en 125:a är väl ändå upp till dom? Välkommna honom istället så ska ni se att det blir mycket trevligare stämning än om ni bara djävlas med honom. Ska man förbjuda människor med bakgrund av sitens namn är det nog många siter som tappar väldigt många medlemmar. Jag har just nu ingen hoj... skall jag bli bannad för det då? Samma resonemang eg. Jag har ju ingen sporthoj.
Nej skärpning, det blir så mycket trevligare om folk bemöter folk som dom själva vill bli bemötta. Givetvis kommer folk hoppa på mig med nu.
Cato:
Kika på fälgar, gaffel och bromsar... det är det som gör den HD:n häftig. Mycket möjligt att matt svart skulle göra den ännu råare men den får ett helt annat utseende när man byter bort det han gjort.
Nej skärpning, det blir så mycket trevligare om folk bemöter folk som dom själva vill bli bemötta. Givetvis kommer folk hoppa på mig med nu.
Cato:
Kika på fälgar, gaffel och bromsar... det är det som gör den HD:n häftig. Mycket möjligt att matt svart skulle göra den ännu råare men den får ett helt annat utseende när man byter bort det han gjort.
Last edited: