Dom har varit lite både-och för mig. Jag beställde ett par skor som kom riktigt fort. Tog en dryg vecka för dom att dyka upp och allt var i sin ordning.
Sen beställde jag jacka och byxor men det var slut. Då provade jag beställa en annan; också slut. Provade två till jackor, varav den ena var slut och den andra hörde jag inget om på drygt en månad. Efter en månad hade gått visade det sig att paketet var skickat till mig (trots att jag skickat mail om att avbeställa flera veckor före det skickades). Efter några dagar var det på gång och dom ringde från Posten och ville ha inbetalt pengar. Jag förklarade att jag avbeställt och att dom skulle skicka tillbaka paketet. Några dagar senare kommer postisen baki dörren och har jackan i sina händer och ville ha underskrift.
Tilläggas ska att jag hade inte betalat ett öre för jackan vid detta tillfälle, och jag nämnde detta för postmannen varpå han tyckte det lät skumt. Så han ringde och frågade åkeriet som skickat och enligt dom var det betalt. Men jag insisterade att dom skulle skicka tillbaka eftersom jag redan hade en jacka och inte ville få några skumma efterkrav på 2700kr i efterhand (som jackan kostade).
Fick för några dagar sen ett mail tillbaka från FC-Moto där dom frågar "Varför har du returnerat vårt paket?" varpå jag frågar "Varför har ni skickat en order jag avbeställt för nästan en månad sedan?". Inget svar än.