Ni har blivit paparazzierade!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nu är den sista handen lagd vid presentationerna på roadracing.se och speciellt i R1000 har jag personligen letat reda på kort själv då ni är så många som är med på nätet. Skulle någon störa sig på bildvalen så mailar ni och vi tar bort det.

Har ni andra bilder på någon av förarna som fattas så hjälp till.

Sen har jag fått kritik ang layouten på sidan och behöver er hjälp. JAG tycker att sidan är snygg och lättnavigerad, men det finns andra åsikter om det också. Hjälp mig med konkreta synpunkter och förslag. Är färgerna så softa att det är svårläst? Vilket upplägg hade varit bättre?!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Mwahaha, flera av bilderna har jag tagit. Jag tar åt mig äran på det här viset. JAG ÄR BÄST! Sådärja.

För övrigt funkar väl layouten. Det jag vill klaga på är att förarpresentationerna är rätt trögladdade. Fast det är väl för att alla är där och glor nu.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Å bilden på #7 Ola Fredby står jag för...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Bra jobbat Chrille. Jag tycker det ser schysst ut!

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Ett beundransvärt hästjobb du lägger ner Chrille, all heder till dig. :tummenupp

MEN med tanke på diskussionerna som gick tidigt i våras om att få en bra site med resutlat och presentationer, tycker jag det är beklagligt att du ska få jaga kort och påminna förare hit och dit om att skicka in bilder för att få en "levande" site, utan frågetecken där bilderna ska vara.

"Öh, fan, måsta ju ha nåt å visa sponsorerna juh, vi måste ha en bra hemsida"

Gnälla och hetsa går bra men när man själv ska lägga ner 30 sek jobb på att skicka in en sketen bild är det för besvärligt. Dålig stil.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jalle skrev:
Ett beundransvärt hästjobb du lägger ner Chrille, all heder till dig. :tummenupp
Tackar men Mannen är egentligen jP som sköter allt knappande. Jag bara samlar ihop skiten.

Jalle skrev:

Gnälla och hetsa går bra men när man själv ska lägga ner 30 sek jobb på att skicka in en sketen bild är det för besvärligt. Dålig stil.

Numer är det så här:
- det enda jag skäms för i fortsättningen är om vi blir försenade med resultaten. Sist var det onsdagen och det är dåligt. I övrigt är ALLA presentationer uppe som vi fått in.
- jag behöver hjälp med 125R presentationen. Någon frivillig?
- det som fattas nu är en anslagstavla/annonsplank. Återkommer med besked.

Jag har inte lovat planerat mer än så här och har heller inte fått förslag på något annat. Och så önskar jag mig en laptop i födelsedagspresent....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Frågetecken runt Nr18 och Roger H?? Varför har jag inte fått bilder från er och var har alla bilder från linslusen Nr18 tagit vägen?? Jag hitta inget sjysst...

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Chrille skrev:
Nu är den sista handen lagd vid presentationerna på roadracing.se och speciellt i R1000 har jag personligen letat reda på kort själv då ni är så många som är med på nätet. Skulle någon störa sig på bildvalen så mailar ni och vi tar bort det.

Har ni andra bilder på någon av förarna som fattas så hjälp till.

Sen har jag fått kritik ang layouten på sidan och behöver er hjälp. JAG tycker att sidan är snygg och lättnavigerad, men det finns andra åsikter om det också. Hjälp mig med konkreta synpunkter och förslag. Är färgerna så softa att det är svårläst? Vilket upplägg hade varit bättre?!

Jag har skickat kort till dig både på mig och Karen ??

#11 Ola

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Ni har blivit paparazzierade!

#11 skrev:
Jag har skickat kort till dig både på mig och Karen ??

#11 Ola

När jag kompletterade senast så kollade jag ALLT inkommet och någonstans har det blivit fel. Hos dig, mig eller i cyberspace. Jag ber ödmjukast om ursäkt.

Ge mig en chans till så slänger jag upp er med en gång. KodknackarClaes har hängt bra med i svängarna det sista.

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Re: Re: Re: Ni har blivit paparazzierade!

Chrille skrev:
När jag kompletterade senast så kollade jag ALLT inkommet och någonstans har det blivit fel. Hos dig, mig eller i cyberspace. Jag ber ödmjukast om ursäkt.

Ge mig en chans till så slänger jag upp er med en gång. KodknackarClaes har hängt bra med i svängarna det sista.

Till vilken adress är det bäst att skicka bilderna ??

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Karen, Ola och Roger är på plats!

hur var det Jalle sa?

Patte, K*ken, Röva, Musen.
Vi är bäst i Rookie1000!

Se till att era kompisar kompletterar!

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
All heder till dig Chrille, men varför har du plockat bort min bild - jag ser oehört seriös ut på denna bilden.

PS vi ses på SRW på söndag DS

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Zilversurfer skrev:
All heder till dig Chrille, men varför har du plockat bort min bild - jag ser oehört seriös ut på denna bilden.

PS vi ses på SRW på söndag DS

Den bilden var skitbra! Så bra att upp i röran på SH och BP så var det en lättare diskussion om copyright på den så jag var tvungen att släcka. Inte för att det var en dålig bild, utan för att vi inte kan ange fotografens namn i presentationerna.

Du får ta dig i kragen och skika in en bild så smäller vi upp den.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
grandmaster skrev:
hähä, jag kan fota!
jag är sååå duktig :skrämd

Äh, du ska väl kunna greja att ställa han framför kameran och åtminstonde få ihop något som nästan liknar??

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Chrille skrev:
Den bilden var skitbra! Så bra att upp i röran på SH och BP så var det en lättare diskussion om copyright på den så jag var tvungen att släcka. Inte för att det var en dålig bild, utan för att vi inte kan ange fotografens namn i presentationerna.

Du får ta dig i kragen och skika in en bild så smäller vi upp den.

F*n jag har inga bilder jag "får" lägga upp där. Men får fixa en på SRW på Söndag. Får ta dit ngn polare för att foto lite.

Mvh//ZF

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...