gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Nja, ja vet inte, känns liiiite ansträngt att kuska genom europa på en offroad, likaså att komma till gälleråsen för lite banåkning, tror nog ja behåller min vägmaskin 

red_ninja skrev:Nja, ja vet inte, känns liiiite ansträngt att kuska genom europa på en offroad, likaså att komma till gälleråsen för lite banåkning, tror nog ja behåller min vägmaskin![]()
Marals76 skrev:Mattiaz kolla efter en TT600 ifrån mitten -slutet utav 80-talet.
rekomendationen var att komplettera, inte att ersätta. Grus och sånt är verkligen snorkul. Om det sedan skall vara offroad, enduro eller cross kan diskuteras. Beror nog på hur man bor,. tillgången på crossbanor/endurospår, hur pass olaglig man vill vara osv.red_ninja skrev:Nja, ja vet inte, känns liiiite ansträngt att kuska genom europa på en offroad, likaså att komma till gälleråsen för lite banåkning, tror nog ja behåller min vägmaskin![]()
Mattiaz skrev:Hmmm.... 600 är lite för stort, de blir lätt lite tunga då. Vill ha en 250 max en runt 400, då den bara ska gå som Enduro, inge landsvägsreg.![]()
Gustav1 skrev:En grej till, polisen har ALDRIG kontroller på sådana här vägar![]()
Marals76 skrev:Metzeler enduro 3 fungerar faktiskt förvånadsvärt bra på grusvägar riktigt hyffsat bett samt att man får väldigt kontrollerade släpp.![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |