Ni måste bara köpa.......

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Nja, ja vet inte, känns liiiite ansträngt att kuska genom europa på en offroad, likaså att komma till gälleråsen för lite banåkning, tror nog ja behåller min vägmaskin :fakta

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
red_ninja skrev:
Nja, ja vet inte, känns liiiite ansträngt att kuska genom europa på en offroad, likaså att komma till gälleråsen för lite banåkning, tror nog ja behåller min vägmaskin :fakta

Varför åka till gälleråsen?????? Finns bana i götet för motard :fakta
Sedan är det ju självklart inte roligt att köra 400 mil på en offroad nonstop. Men är man inte en touringknutte finns det knappast något roligare att ha mellan benen :crash

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Marals76 skrev:
Mattiaz kolla efter en TT600 ifrån mitten -slutet utav 80-talet.

Hmmm.... 600 är lite för stort, de blir lätt lite tunga då. Vill ha en 250 max en runt 400, då den bara ska gå som Enduro, inge landsvägsreg. :rodnar

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
red_ninja skrev:
rekomendationen var att komplettera, inte att ersätta. Grus och sånt är verkligen snorkul. Om det sedan skall vara offroad, enduro eller cross kan diskuteras. Beror nog på hur man bor,. tillgången på crossbanor/endurospår, hur pass olaglig man vill vara osv.

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Mattiaz skrev:
Hmmm.... 600 är lite för stort, de blir lätt lite tunga då. Vill ha en 250 max en runt 400, då den bara ska gå som Enduro, inge landsvägsreg. :rodnar

Finns ju TT350 oxå

Izze

There is no reality, only perception
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Teutonia Mistral S - 2007
Ok, nu har jag skaffat mig en sån där åffrowd oxå, åsså plockade jag upp en hårig spätta oxå!

Bifogat

• fårmc.jpg
    fårmc.jpg
    62.5 KB · Visningar: 95

Holmes

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Ingen :(
Gustav1 skrev:
En grej till, polisen har ALDRIG kontroller på sådana här vägar :squid

Ja och skulle dom ha det så är det ju bara å vända ut i skogen med en motard, om det inte är allt för buskigt dvs.

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
Marals76 skrev:
Metzeler enduro 3 fungerar faktiskt förvånadsvärt bra på grusvägar riktigt hyffsat bett samt att man får väldigt kontrollerade släpp. :brynad

Jag fick på ett par sprillans Metzeler Tourance på gammelXT:n igår. De fungerar mycket bättre än de Bridgestone Trail Wing som sitter på nya XT:n, både på asfalt och på grus... verkar lovande!

Kör iofs 95% asfalt, men ändå...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...