ni som har helställ(med puckel) har ni använt ryggsäck nångång ,om det går. eller e puckeln i vägen?om det går då är det bekvämt ? obekvämt?
mvh
ni som har helställ(med puckel) har ni använt ryggsäck nångång ,om det går. eller e puckeln i vägen?om det går då är det bekvämt ? obekvämt?
mvh
ska köpa ställ å vet ej om jag skall köpa delat å eller hel men just nu lutar det åt ett hel(känns mer säkrare) å så tänkte jag på det med om jag nu tar på mej det när jag ska till jobbet/skolan å har ryggsäck å om det är i vägen.
men det verkar ok,förutom att man kanske ser mongo ut! så det blir nog ett helställ så köper jag en separat jacka till !
Om det är helställ eller delbart lär ju inte påverka hur ryggan sitter. Jag trodde det var med eller utan puckel som var frågan?
Sista meningen får du gärna förklara en gång till...
hur gör ni när ni har helställ och skall typ ta nån fika eller nått?det enda man kan göra e väl bara att låta överdelen hänga ner?
dum fråga jag vet!
...... Puckel på delat eller helställ är ingen skillnad.
Köp helställ, du kommer INTE ångra dig den dagen då du går i backen.
En liten fråga: Om man har ställ med puckel och klotar och behöver åka ambulans är inte pucklen ivägen när de lägger upp en på båren
frågan var om hur det sitter med eller utan puckel
sista meningen menade jag att jag köper en separat ´mc-jacka´ till som jag kan ha på om jag inte har på mej stället!
Det tror jag inte, skulle den vara det så lär de klippa sönder stället i så fall.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|