Jag funderar på någon sådan caféracer, jag har ett tomt garage och jobbar för tillfället innanför tullarna.De flesta kör ju någon hoj iaf. Skaffa en glassmoppe nu. Behöver inte vara något extremt.
Jag funderar på någon sådan caféracer, jag har ett tomt garage och jobbar för tillfället innanför tullarna.
Förslag på modell? BMW?
Inte för det hjälper som klass7-alibi, men ändå. ?
Gillar inte caféstuket själv men om jag måste välja så tycker jag denna är ganska läcker:Jag funderar på någon sådan caféracer, jag har ett tomt garage och jobbar för tillfället innanför tullarna.
Förslag på modell? BMW?
Inte för det hjälper som klass7-alibi, men ändå. ?
Jag har löst ryggskydd i skinnstället, ryggskydd i fickan i de andra jackorna.Kör ni med ryggskydd också eller ersätter dessa produkter ett sådant?
Kör ni med ryggskydd också eller ersätter dessa produkter ett sådant?
Gillar inte caféstuket själv men om jag måste välja så tycker jag denna är ganska läcker:
Z900RS CAFE MY 2019 - Kawasaki Sverige
Kawasaki har arvet att kunna leverera gårdagens värde till dagens förare i en verkligt autentisk modern men fortfarande klassisk motorcykel. Z900RS CAFE tar en annan riktning än Z900RS. Upplev Kawasaki's True Spirit med Z900RS CAFE. Kawasaki märkesförsäkring fr. 2 900krwww.kawasaki.se
Kawagrön ???Jag gillade inte någon av färgsättningarna på den, den grå var något bättre men det förstördes av den gröna slingan.
Såg några Kawasaki skor på Zalando, tror det var Nike. Köp!Kawagrön
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |