Geronimo79
Ny medlem
Någon som har erfarenhet om ovanstående hojar och kört dessa? Pratar framför allt års -05 -07. Är ktm:erna tunga & slöa jämfört med husan och hondan eller? Tacksam för svar och synpunkter..
Slöa är dom inte.Däremot väldigt klumpiga om du tänkt åka gokartbana tex.På väg spelar det ingen roll.För gatåka väljer jag 625/660 framför vilken 450 som helst,oavsett märke.Geronimo79 skrev:2356746Någon som har erfarenhet om ovanstående hojar och kört dessa? Pratar framför allt års -05 -07. Är ktm:erna tunga & slöa jämfört med husan och hondan eller? Tacksam för svar och synpunkter..
Busaberg skrev:2356770Slöa är dom inte.Däremot väldigt klumpiga om du tänkt åka gokartbana tex.På väg spelar det ingen roll.För gatåka väljer jag 625/660 framför vilken 450 som helst,oavsett märke.
Geronimo79 skrev:2356818Ska inte köra bana men jag skulle vilja ha en med längre serviceintervaller men är lite rädd för att jag inte ska ha lika kul med ktm 625/660. Har haft en ny (-00) Suzuki dr 650se som jag tyckte var slö men det går kanske inte att jämföra den alls mot en ktm..
Zebulonm skrev:2357036525 känns tam mot 625/660. Vilken drömvärld lever du i då?
...men sen kommer kurvorna-PLM- skrev:2357070Jag tycker så, den saknar en hel del vrid, även om den går ungefär lika bra rakt fram.
supermoppe skrev:2357115...men sen kommer kurvorna
Oj då, kollade igenom tråden lite slarvigt.-PLM- skrev:2357132Ja precis, men det skrev jag ju i första posten också! 525 är en bättre hoj på de flesta sätt, men särskilt vass rakt fram är den inte i org. utförande. På gata vill man gärna ha pulver vilket 660 har något mer av + långa serviceintervaller.
Hur många vägsträckor finns det i det här landet där en LC4 får pisk för att den helt enkelt är för klumpig? Då blir det typ gokartbana.supermoppe skrev:2357115...men sen kommer kurvorna
Busaberg skrev:2358011Hur många vägsträckor finns det i det här landet där en LC4 får pisk för att den helt enkelt är för klumpig? Då blir det typ gokartbana.
Som "Folkezx9r" skriver så beror det till största del på föraren hur fort det går men gatan är ju ingen bana så där försöker iaf inte jag sätta några nya tidsrekord om man så säger. Tycker jag helt enkelt har roligare på en smidigare hoj vart jag än åker.Busaberg skrev:2358011Hur många vägsträckor finns det i det här landet där en LC4 får pisk för att den helt enkelt är för klumpig? Då blir det typ gokartbana.
tattoo skrev:2379427men vad är skillnaden på 625 och 660??
är det inte samma motor??
ller är det ända skillnaden el-starten?
ingen????
-PLM- skrev:2380902Är ca 30cc mer och en ngt vassare kam(tror jag?) och bortplockad startmotor som skiljer 625/660. Ganska liten skillnad i praktiken.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |