Ni som sitter med surmodem

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag har massor av mina egna hemgjorda RR filmer på min HD, om ni vill ha en film så maila bara till mikaelsundgren@hotmail.com så fixar jag en cd med posten till självkostnads pris = 50 spänn
Skriv om det är någon speciell film/filmer ni vill ha så fixar vi biffen.

Det får plats ca 600 Meg på en skiva :tummenupp

OBS detta är icke komersiellt, endast riktat till dom stackare som inte har bredband.

/Micke

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Eftersom TeliaSonera eller vilka det nu är som har hand om telefonledningarna har dragit ner farten i växeln så att jag sitter med 26,4 kb/s så får du gärna skicka en CD med rejsingfilmer till mig. Gubbe!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Eftersom TeliaSonera eller vilka det nu är som har hand om telefonledningarna har dragit ner farten i växeln så att jag sitter med 26,4 kb/s så får du gärna skicka en CD med rejsingfilmer till mig. Gubbe!
Maila vilka filmer du vill ha, typ R-1000 eller liknande mikaelsundgren@hotmail.com

Just du Gubbstuff har 10% rabatt eftersom du har svart t-shirt :rock

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Har du alltså filmat R1000 under säsongen... alla tävlingar?
Magnus

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
magnus_moss skrev:
Har du alltså filmat R1000 under säsongen... alla tävlingar?
Magnus
Falkenberg, Åsen och Knutstorp samt en liten snutt ifrån Sviestad.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Vem skickade 60 kr i ett brev utan att lämna avsändare, känner du igen dig så skriv vilka filmer du ville ha och pm:a din adress.

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
GSXR1100R skrev:
Vem skickade 60 kr i ett brev utan att lämna avsändare, känner du igen dig så skriv vilka filmer du ville ha och pm:a din adress.

Det var jag! Jag har ångrat mig, vill inte ha dina porrfilmer så skicka tillbaka pengarna!

:cool:

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
jag känner en som känner en som känner en som känner en som hört talas om en som känner en som känner en som känner en som träffat en som känner en som känner som känner en som har en kompis som känner en som känner en som känner en kompis till hon som känner en som känner en som ska få bredband genom att han känner en som känner en som känner en som jobbat på telia och därmed känner en som känner en som känner en som jobbar där fortfarande,han i alla fall känner till en som känner en som kan hjälpa han med bredbandet så jag tar filmerna av han istället för att inte krångla till det för dig,det känns smidigare men tackar för erbjudandet......
saknande dig i helgen btw,var du hos nån du kände istället?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
igelhammar skrev:
jag känner en som känner en som känner en som känner en som hört talas om en som känner en som känner en som känner en som träffat en som känner en som känner som känner en som har en kompis som känner en som känner en som känner en kompis till hon som känner en som känner en som ska få bredband genom att han känner en som känner en som känner en som jobbat på telia och därmed känner en som känner en som känner en som jobbar där fortfarande,han i alla fall känner till en som känner en som kan hjälpa han med bredbandet så jag tar filmerna av han istället för att inte krångla till det för dig,det känns smidigare men tackar för erbjudandet......
saknande dig i helgen btw,var du hos nån du kände istället?
Vi lyckades med konststycket att dubbelboka, vi hade ju Old Gixxer Träffen i Gränna samma helg, vi får kompensera detta fatala misstag senare i livet, jag saknade dig hela helgen

/Puss :slicka

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...