Ni som vill köra STCC!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Sån här:

"Ni som är intresserade av att köra Stocksport 600 nästa år skall maila intresse direkt till Sten Gunnarsson (STCC AB) på nedan adress! Kom ihåg att det är viktigt att ni visar intresse, speciellt när det gäller körtid, reglemente och övriga förutsättningar.

Hjälp också till att sprida informationen till alla inom mc världen. Ett reglemente är på väg och utkast kommer kanske redan denna veckan se till att ni anmäler er och därmed finns på utskickslistan.

Sten vill ha en prel anmälan på mail till stengunnarsson@telia.com"

Don Quixote skrev:
Sån här:

"Ni som är intresserade av att köra Stocksport 600 nästa år skall maila intresse direkt till Sten Gunnarsson (STCC AB) på nedan adress! Kom ihåg att det är viktigt att ni visar intresse, speciellt när det gäller körtid, reglemente och övriga förutsättningar.

Hjälp också till att sprida informationen till alla inom mc världen. Ett reglemente är på väg och utkast kommer kanske redan denna veckan se till att ni anmäler er och därmed finns på utskickslistan.

Sten vill ha en prel anmälan på mail till stengunnarsson@telia.com"

Jepp, jag har skickat in en intresseanmälan redan. Hoppas som sagt att det blir fullt pådrag i klassen nästa år.

Sten Gunnarsson känner ju jag för bövelen! :) Gammal mästare i F2 om jag inte minns helt tokigt! Skön gubbe!

Funderar på på att rejs-konvertera pocketbiken.
Ska nog skicka en intresseanmälan.

kaZmur skrev:
Funderar på på att rejs-konvertera pocketbiken.
Ska nog skicka en intresseanmälan.

Klarar den dom här reglerna så är det vä lugnt! :näsblod

3.4.1 I Stocksport 600 tillåts endast serieproducerade MC som saluförs i Sverige,
Danmark, Norge och Finland som går att köpa via återförsäljare eller importör
och är tillgänglig för allmänheten.

3.4.2 MC ska kunna typgodkännas i Sverige, Danmark, Norge och Finland.
Erforderlig dokumentation skall tillhandahållas av föraren.

3.4.3 Stocksport klasser.
401- 600 4cylindrar , 4-takt
601- 750 2 cylindrar , 4-takt

2.16.3 Motordrivna Mini-Bikes, Motorcyklar, skotrar, mopeder eller liknande får inte användas (gäller även bandepå). Undantag är MC på väg till eller ifrån träning/tävling samnt under tävling.

*/ ?>
Back