Nicco´s GasGas 125 SM =) REBORN!

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
kommer ihåg när ja fått min hoj och inta hadde kort. tog ut den en sommardag och gasade helvete så den skar ;) haha sen blev det till att en kompis fick puta hem den me sin moppe typ 4-5 km haah :yoparty fick säga till morsan att ja bara hadde kört lite på gatan :/

HAHHAHAHAH fyfan :yoparty
Just det där är jag lite rädd för :rolleyes:

:D

--------------------------------------------------------------------------------------------

Update lite dårå.

Har gjort en ful liten gayfilm när vi var ute o slappade i det fina vädret i söndags.
Inte mkt körning då den bästa halvan av körningen blev helt cp, massa streck överallt när vi skulle kolla. Men det som funkade får la funka sålänge ;)
Introt blev lite långt med, det svarta gick inte att få bort utan att synkningen till musiken skulle försvinna. :näsblod

Inget seriöst stycke precis men det får la gå... Blir bättre i sommar (hoppas jag:tuttar )

http://sporthoj.years2.com/GasGas at Herrstafjallet Gay version_1.wmv

Ha det gott.

Last edited:

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
HAHHAHAHAH fyfan :yoparty
Just det där är jag lite rädd för :rolleyes:

--------------------------------------------------------------------------------------------

Update lite dårå.

Har gjort en ful liten gayfilm när vi var ute o slappade i det fina vädret i söndags.
Inte mkt körning då den bästa halvan av körningen blev helt cp, massa streck överallt när vi skulle kolla. Men det som funkade får la funka sålänge ;)
Introt blev lite långt med, det svarta gick inte att få bort utan att synkningen till musiken skulle försvinna. :näsblod

Inget seriöst stycke precis men det får la gå... Blir bättre i sommar (hoppas jag:tuttar )

http://sporthoj.years2.com/GasGas at Herrstafjallet Gay version_1.wmv

Ha det gott.

haha kan tänka mig dt :p men bara du kör me rätt olja och så och inte pressar sönder den så ska de inte va ngn fara ;)

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Haha okej :)
Mjo kör på nån olja dom rekomenderade på bike. Pressar gör jag bara ibland :tummenupp

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2863911 Var kan man hitta motul då?
pris (per liter)?
Motul finns på de flesta mc butiker. Häromkring har alla slutat sälja castrol i princip och helt övergått till Motul.

Motul 800 ligger på 220kr litern tror jag. Höjd, förut kostade den 200kr litern.

800 rekomenderas att inte köra i oljetanken vid separat smörjning då den är lite tjockare men den fungerar ypperligt där med. :tummenupp

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Tack för tipsen :)
Har nån Castrol TTS eller något nu, gör bensinen röd ivf ^^
Nästa gång blir det Motul om jag kan hitta då :tummenupp

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Tack för tipsen :)
Har nån Castrol TTS eller något nu, gör bensinen röd ivf ^^
Nästa gång blir det Motul om jag kan hitta då :tummenupp

Jag har kört med Castrol TTS för och ja den är röd men vet inte om bensinen blir röd...

Sen finns det ju Castrol RS tror jag den hette men jag ska nog köra motul 600 nästa gång...

Nu när vi redan snackar oljor... Är det bättre om man kör på RAcing oljor?
Hur kan man minska röckutvecklingen?

kricken

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2005
Hoj
Ktm exc 250,660-06
fan vi får ta en 125 träff eller ngt i uddevalla te sommarn:p.. ja bor lite utanför frändefors mot uddevalla så det är bara 2 mil till uddevalla.. :p

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
fyfan va folk som kör 125or här och i närheten :)
KOmemr bli en kanon somamr, bara ja får kortet i tid så...

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
fyfan va folk som kör 125or här och i närheten :)
KOmemr bli en kanon somamr, bara ja får kortet i tid så...

Jepp, det verkar vara en del.

Nu är min hoj ihop:yoparty :yoparty dock väntar jag på en fjäder till växlingsmekanismen från superbike. om jag har ruskig tur så får jag den imorgon. :tummenupp

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Fyfan va nice =)
Hoppas du får ihop den så fort som möjligt då.

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07
satt å kollade på filmen, å hörde att den lät jävulskt "metalliskt" ur ljuddämapren och att den smattrade lite granna. Tycker nu att du ska vara en duktig pojke som går ut å byter ljuddämparullen:rolleyes: :)

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Hahah ja fyfan. Skall kolla upp det när jag byter reläet som sitte rpå samma ställer typ. går inte att ha örat brevid på tomgång ^^ Varför man nu skulle vilja det men det är så jag gör.

Dock låter det över mycket på filmen :p

Edit: Det metalliska ljudet om det är det jag tror du menar så är det skylten som är lös. Eller den sitter stenhårt men är ändå lös ^^

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07

Edit: Det metalliska ljudet om det är det jag tror du menar så är det skylten som är lös. Eller den sitter stenhårt men är ändå lös ^^

Nej det kommer från ljuddämapren, det blir typ som ett mettalsikt ekande ljud ur ljuddämapren;D svårt att förklara:)

EDIT: man kan höra det ganska tydligt vid 02:12 in i filmen

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
nicco vafan.

såg filmen som är länkad längst upp på sidan nyss. "menar han allvar" tänkte jag när du stannade å börjar dra bort trädet från vägen.. vafan du är ju ha 3,5 meter markfrigång även när du kör över det...

skärpning ;)

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Haha emcom. Det va en fet jävla stock under där med kvistar o jävelskap. Den där jävla stormen Pers fel vafan. Vill inte riskera en vurpa på film med min päärla ;)

KTM Driver. Ahh du har nog rätt. Men vid 01,50 så hör man att skylten skrammlar låter som motorn ska skära ihop :p

Pöss

_RaLLaN_

Guest
Nicco.. Bara så du vet så e de min bögläpp du har på din gg, men de e lungt du får behålla den ;) min gasgas blev endå stulen :( Mer filmer nu :D

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457