Nicco´s GasGas 125 SM =)

Status
Ej öppen för fler svar.

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125
Jag har hellre en motard som ser ut som en moppe (fast det är ju mer moppar som ser ut som motarder men...) än en hyosung karion... med trumbroms
:tungan

Oki. ja det är ju moppar som ser ut som motarder egentligen. Och vem bryr sig om det är trumbroms? klart det är snyggare med skiva, men med tanke på att jag gav 24000 för min fabriksny så kan man ej förvänta sig det. Och jag skiter la fan fullständigt i vad jag har för nån jävla bakbroms, va spelar d för jävla roll??

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Oki. ja det är ju moppar som ser ut som motarder egentligen. Och vem bryr sig om det är trumbroms? klart det är snyggare med skiva, men med tanke på att jag gav 24000 för min fabriksny så kan man ej förvänta sig det. Och jag skiter la fan fullständigt i vad jag har för nån jävla bakbroms, va spelar d för jävla roll??

att du tar åt dej :tungan
min moppe är snyggare :arsele
den är inte vacker, fast den har också trumbroms (fast det är en -99)

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125

jajajajaj, Klart det är skillnad, men asså jag orkar ej tjata om den här skiten mer. Det enda jag ville säga var att jag att jag ville ses som en motorcyklist och ej missupfattas som en moppedist

att du tar åt dej :tungan
min moppe är snyggare :arsele
den är inte vacker, fast den har också trumbroms (fast det är en -99)

Aja, så det är en moppe du har? jag trodde fan att d va en 125:a^^ hehe. aja. måste vi tjata om den här skiten

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2848096 jajajajaj, Klart det är skillnad, men asså jag orkar ej tjata om den här skiten mer. Det enda jag ville säga var att jag att jag ville ses som en motorcyklist och ej missupfattas som en moppedist

Aja, så det är en moppe du har? jag trodde fan att d va en 125:a^^ hehe. aja. måste vi tjata om den här skiten
Kommer man med gasgasen och bränner förbi i 150 så misstas man nog inte med en moppe. :tummenupp

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
jajajajaj, Klart det är skillnad, men asså jag orkar ej tjata om den här skiten mer. Det enda jag ville säga var att jag att jag ville ses som en motorcyklist och ej missupfattas som en moppedist

så alla som kör motard uppfattas som mopedister? :va

Ja, klart vi måste tjata om detta :tungan
ja, jag har 125a men moppe också ;)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Last edited:

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125
så alla som kör motard uppfattas som mopedister? :va

Ja, klart vi måste tjata om detta :tungan
ja, jag har 125a men moppe också ;)

Okok, nu ska jag säga min mening:::::Jag gillar ej tvåtakt, jag gillar ej moppar. lätt mc är bara ett steg för mej till mellanvikt.. ja jag vet att 125:0r med 2takt går bättre än 4takt men det spelar ingen roll, det låter ju fan som en moppe. och jag har ingt behov av att köra mc i 150, min toppar 110 och det klarar jag mej med tills jag fått en riktigt mc

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Okok, nu ska jag säga min mening:::::Jag gillar ej tvåtakt, jag gillar ej moppar. lätt mc är bara ett steg för mej till mellanvikt.. ja jag vet att 125:0r med 2takt går bättre än 4takt men det spelar ingen roll, det låter ju fan som en moppe. och jag har ingt behov av att köra mc i 150, min toppar 110 och det klarar jag mej med tills jag fått en riktigt mc

Har du hört en 125a 2t IRL?
om inte så ska du inte säga nåt

sen om ljudet inte är det bästa så kompenseras det av hur dom går ;)

varför köper du en fabriksny hoj (hyosung t.o.m.) om det bara är ett steg till mellanvikt

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125
Har du hört en 125a 2t IRL?
om inte så ska du inte säga nåt

sen om ljudet inte är det bästa så kompenseras det av hur dom går ;)

varför köper du en fabriksny hoj (hyosung t.o.m.) om det bara är ett steg till mellanvikt

Ja jag har hört IRL, det låter bättre än moppar, ja. Men som sagt jag gillar ändå ej 2takt

Varf inte? för jag tykkte att den va jävligt cool? billig, och så var den helt ny, jag köper hellre ny än begangnad

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja jag har hört IRL, det låter bättre än moppar, ja. Men som sagt jag gillar ändå ej 2takt

Varf inte? för jag tykkte att den va jävligt cool? billig, och så var den helt ny, jag köper hellre ny än begangnad

Det är ditt problem :)

dumt att köpa nytt, det är lite värdeförlust och sen om man bara ska ha den som ett "onödigt" steg så är det ännu dummare, i min åsikt
om du tycker den är cool så är det också ditt problem :D

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125
Det är ditt problem :)

dumt att köpa nytt, det är lite värdeförlust och sen om man bara ska ha den som ett "onödigt" steg så är det ännu dummare, i min åsikt
om du tycker den är cool så är det också ditt problem :D

onödigt är det inte, det är ju fan så mö bättre än moppe. men jag har allid varit mer intreserad av riktiga motorcyklar.
Det är ju goare om det är en själv som har kört alla milen som den gått.

Vadå, så du säger att du ej tykker att den ser cool ut?...men jag gillar att köra ovanliga hojjar och sticka ut. och mitt bakdäck är ju inte lite coolt

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
onödigt är det inte, det är ju fan så mö bättre än moppe. men jag har allid varit mer intreserad av riktiga motorcyklar.
Det är ju goare om det är en själv som har kört alla milen som den gått.

Vadå, så du säger att du ej tykker att den ser cool ut?...men jag gillar att köra ovanliga hojjar och sticka ut. och mitt bakdäck är ju inte lite coolt
det är din uppfattning
men riktiga motorcyklar??? hyosung den ekvationen går inte ihop för mej :arsele

och nej jag tycker inte din hoj är cool, men det är ju inte jag som har den (tur nog)
Jag håller med ditt bakdäck är inte lite coolt, det är inte coolt alls :tungan

Ahlvik

Madman
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Hyosung Karion RT 125
det är din uppfattning

och nej jag tycker inte din hoj är cool, men det är ju inte jag som har den (tur nog)

Jag skiter la i märket??.Men du asså, nu säger jag bara:: Fuck You, du är en riktig jävla tönt s€om antgaligen lyssnar på hip hop lr nåt. och jag tänker inte svara mer på denna skiten... Whatever. Bye

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Men nu när man pratar om moppar å motorcyklar, har inte gg 450 samma ram som 50cc???
Rätta mej gärna om ja har fel.Har bara sett 50 i verkligheten men tycker att ramen är väldigt lik på bild.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag skiter la i märket??.Men du asså, nu säger jag bara:: Fuck You, du är en riktig jävla tönt s€om antgaligen lyssnar på hip hop lr nåt. och jag tänker inte svara mer på denna skiten... Whatever. Bye
Hiphop det där var förnedrande :O

jag skiter i märket, men har du inte märkt mina smileys som indikerar på att jag inte är helt seriös (ex: :D, :tungan, :arsele )

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
2848141 det är din uppfattning

Säger han som kör en snik ktm ;)

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Nänä, men det låter som en

Fan det moste varit en javligt konstig gasgas du har hort som loter som en moppe:va Min loter iallafall sjuk javla undebart och definitivt inte som en moppe:tummenupp :D :tuttar :yoparty (ar fortfarande i thailand so bokstaverna ar fortfarande thailandska)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende