Nicks

FreddaGädda

Guest
Jag baserar mitt nick på FreddaAbborre, han har inte sagt nåt än. Men så är han väl kvar i alperna också ;)

Last edited:

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Det började runt -81 när mina föräldrar fick en son de kallade Stefan....o på den vägen är det

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
FreddaGädda skrev:
Jag baserar mitt nick på FreddaAbborre, han har inte sagt nåt än. Men så är han väl kvar i alperna också ;)
Undra hur länge det dröjer innan FreddaMört dyker upp?.. :hihi

fz6n

Fantasilöst nick
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZ6N 2005
Jag vet inte riktigt vart mitt nick kommer ifrån.
När jag reggade mig så slog jag bara på måfå över tangentbordet och då blev det som det blev...
Men istället för att ha ett 28 tecken långt nick så kortade jag ner det till endast 4 bokstäver och siffror eftersom mitt förnamn består av 4 tecken, detta hjälper mig att komma ihåg vad jag heter.

Tror det var på detta viset men är ej säker... :va

tIgGeR

Häradsbetäckare!
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Imaginär R1
Dee_cati skrev:
För jag gillar min kisse och tänkte att han kunde få vara med på bild. Och vet du vilket jävla raggnings-plåster han är!? Ujujuj vilka erbjudanden man har fått via pm-lådan *dock så försvinner de när de får se bild på mig istället...*

Tur att du inte skrev ditt inlägg på engelska... det hade blivit en smula märkligt. :D

Mitt nick kommer från min stora fäbless för Tigger, vilken började redan som liten "pajk" då jag tyckte/tycker att han är störtskön!
Jag började sedan samla på prylar med honom på och har nu en ganska respektingivande samling, om jag får säga det själv. (Det var dock roligare att samla innan Tiggers film kom och det började dyka upp tiggerprylar i var och varannan butik)

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Dee_cati skrev:
...Ujujuj vilka erbjudanden man har fått via pm-lådan *dock så försvinner de när de får se bild på mig istället...*

Jag vet hur det är, skitjobbigt när det bara väller in raggningsförsök. Jag är inget stycke kött, jag är faktiskt en person!

Nicket ja, kommer inte riktigt ihåg. Men ett tag var det bara hetoljepannor som roterade i huvudet, inte riktigt friskt jag vet. Det var nog nån kombination av prestige och lappsjuka som ställde till det. Thermal(oil) är hetolja på engelska.

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Gillar Sagan om ringen. Omvandlade mitt namn på en tolkien sida och det blev Nienna Alatariel. Nienna finns med i Tolkiens värld, och jag tycker det är fint! Tyvärr inte helt ovanligt nick..men men..

"A Queen of the Valar, the sister of Námo and Irmo, who dwells alone on the western borders of the World. Nienna ranks as one of the eight Aratar, the most powerful of the Valar."

SirDave

when I feel ugly I just look at you
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
CBR 600
är helt enkelt adlad...

.. eller inte, men va fan.. nån dag kanske?!

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
yamaha rd350
de va när jag spelade massvis med quake 2 massa dm och cw och public runt 98-99 så va man ju tvungen att heta något så de fick bli wizlow. sen fortsatte jag använda det när jag vart akitiv i cs (legat 2a på clanbaseladdern) spelade sönder mitt första gymnasieår och gick om :kocko

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
En kompis kallade sin klass för "TF"-klassen eller Totally Failure-klassen. I flera månader hälsade vi på varandra genom att säga: Tjena TF!
Det blev även ett annat sätt att säga idiot till någon, ifall någon klantade till det sa vi TF eller Tjena TF.
Sen när jag skulle byta namn på lunar ( :banana ),för att lfcfan87 som jag hade innan blev obekvämt när Linkoping FC bildades i damallsvenskan eftersom det egentligen skulle betyda Liverpool FC. Så då tog jag ultimate_TF och det blev samma här.

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Heter Klingberg i efternamn så det brukar inte ta mer än några dagar innan folk jag träffar börjar kalla mig Klingan.

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Kia skrev:
Är bara lite sådär allmänt nyfiken. Varifrån kommer era Nicks? Hittar ni bara på ett rätt upp och ner eller finns det en historia bakom?? Bara nyfiken...

Mitt nick kommer från en svensk tecknad rymdsaga: Matulda&Megasen från 1975. En höjdarrulle :banana

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024