Roustabout
Gasar tills det Rasar
Ny Video
Ny Video:
[YOUTUBE-ID]DKO4rTXKA9s[/YOUTUBE-ID]
Ny Video:
[YOUTUBE-ID]DKO4rTXKA9s[/YOUTUBE-ID]
Hej! Min fru har visat lite intresse för att börja köra hoj - och denna lilla hoj verkar ju riktigt fin. Ni som har den, vad tror ni om en 155 cm lång tjej på hojen? Kan man ha någon glädje av den på en bana - dvs kan jag plocka av allt junk och styva upp fjädring för att leka av mig på en bana med den när frun inte kör den? Eller blir man bara less på att den inte orkar gasa och däcken och chassit och bromsar inte duger för att köra aktivt med?
Hej! Min fru har visat lite intresse för att börja köra hoj - och denna lilla hoj verkar ju riktigt fin. Ni som har den, vad tror ni om en 155 cm lång tjej på hojen? Kan man ha någon glädje av den på en bana - dvs kan jag plocka av allt junk och styva upp fjädring för att leka av mig på en bana med den när frun inte kör den? Eller blir man bara less på att den inte orkar gasa och däcken och chassit och bromsar inte duger för att köra aktivt med?
Jag hoppas på att Kawasaki håller sig till urvalet av färgerna svart, blå och röd till 2009 och leveransen till Sverige för då har jag en unik färg på min hoj ,)Hoppas detta inte gäller Svärje:
Jag hoppas på att Kawasaki håller sig till urvalet av färgerna svart, blå och röd till 2009 och leveransen till Sverige för då har jag en unik färg på min hoj ,)
Det går ett rykte att Ninja-250 2009 inte kommer att tillverkas i Kawa Grönt
Har kört 300 mil,hojjen funkar bra
Det hoppas jag på att de håller sig till, för då blir jag ännu mer lycklig!! Har inte du en svart?
Jag har inte kört mer än 100 mil (men jag övningskör). Jag ångrar mig inte en sekund att jag köpte hojen för det ändamålet. Kommer ta kortet till våren och funderar faktiskt på att ta det på mellanklass med Ninja 250 som uppkörningshoj.
Dessutom funderar jag på att behålla henne i orginal tills hon ska in på banan, för jag har inte moddat henne än.
Är nyfiken på vem de resterande 37 är i Sverige som har en Kawasaki Ninja 250r,borde inte de finnas här på sporthoj.com?
Tusen tack. Riktigt riktigt bra info!
Det jag mer undrar är hur vagnskadegaranti första året funkar? Är det att man slipper vanlig försäkring då eller är det nåt extra förutom vanlig försäkring?
Tror du/ni man kan skjutsa om man båda tillsammans bara väger typ 110-120 kg.
Jag tror egentligen att jag kommer växa ur den snabbt, men de fördelar jag tänker på är att jag kan inget om att meka och då är det skönt med nåt nytt, och troligen problemfritt, samt att den är så jäkla snygg tycker jag! Sen att den är liten är en stor fördel också. Hörde dessutom att den skulle komma in i vecka 6 i västerås, så då kanske man kan titta på den IRL.
Hej.
Blev tipsad av en kompis att kolla in denna modell.
Jag är rätt kort av mig, 170 cm typ, och ska ta körkortet under 2009.
Är detta en bra nybörjarhoj? Jag är lite tveksam med tanke på pris (jättebillig för att va ny, men kan få äldre billigare). Hur är prestandan? Jag kommer köra mest 50 o 70-vägar. Då funkar den väl bra?
Hur är försäkringspremierna för en nybörjare? Hur är de jämfört med t.ex. nån 600 kubiks sporthoj från mitten av 90-tal?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|