Gryyyyyyyyyyyyyym
Gryyyyyyyyyyyyyym
Persoligen gillar jag inte tankpads. Har vuxit ifrån ninjagubbar. Men skulle gärna se en bild på den där huggern, ktm
Var lite nyfiken på vad begagnatpriserna skulle hamna på på lill-ninjan, men inte sett några begagnade alls på Blocket. Är det för att alla är så nöjda med sina hojar eller såldes det inte så många hit förra året?
Var lite nyfiken på vad begagnatpriserna skulle hamna på på lill-ninjan, men inte sett några begagnade alls på Blocket. Är det för att alla är så nöjda med sina hojar eller såldes det inte så många hit förra året?
Persoligen gillar jag inte tankpads. Har vuxit ifrån ninjagubbar. Men skulle gärna se en bild på den där huggern, ktm
Här kommer bilden Inte bästa bilden,men huggern ser ok ut
Har kört 10 mil,mätaren passerat 300 mil.
Ny ägare av Ninja 250r -09
Leo Vince slip-on exhaust Kawasaki Ninja 250r, är det någon som har det monterat och inkört? Vill ha feedback, pris, tips och råd vid montering!
[YOUTUBE-ID]p6LgxAOIXcc&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Jag har kontaktuppgifter om någon ska köpa slip-on exhaust Leo Vince till Kawasaki Ninja 250r:
Rostfritt slip-on system. Inget carbon eller titan, bara aluminium. Pris: 3900kr
Komplett system med slip-on delen bak. Pris: 6200kr.
Tar ca 12 arbetsdagar att få hem det.
Svensk återförsäljare och priserna är totalkostnad, för den som själv hämtar systemet annars tillkommer fraktkostnad inom Sverige (skulle jag tro, fråga återförsäljaren vid kontakt).
Inget carbon eller titan, bara aluminium. Pris: 3900kr
Komplett system med slip-on delen bak. Pris: 6200kr.
Ny ägare av Ninja 250r -09
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |