RobinS
Ny medlem
Spelen man hade till sitt 8-bitars var man ju alltid tvungen att blåsa i för att få igång dom, varför hjälpte det egentligen?
Ibland var dom säkert dammiga.
Tror du på d själv?
Min fråga är varför mitt hederliga NES inte funkar nu när det kommit in en 600hz 50" Plasma?
Bilden rullar SuperMario, men med tv-ljud i bakgrunden.
Vad ska jag göra?
Jag röstar på damm.
Hade även ett Philips G7000. Det hjälpte att blåsa på dom kassetterna också. acman
Här slipper ni blåsa:NES
Finns t.ex. här. Och har man slitit ut sina gamla handkontroller så har de piratkopierade såna också för 119kr/st.Edit: För att slippa blåsa så byt helt enkelt connectorn i konsolen! Kostar max en hundring och den blir som ny efteråt!
OJ! Görs tv:apparater fortfarande med "antenn" ingång?!
Var så länge sen man hade upp nes:et. Men det fungerar inte att göra nån sorts gammeldags kanalsökning?
Sälj ett till migHar två stycken hemma. Vad ska man begära för dem om man eve funderar på att sälja?
Kommer aldrig glömma den där julafton när jag fick den. Farsan tyckte jag hade fått lite julklappar (typ en-två) och kom på att "tomten" hade glömt något. Det visade sig att han hade köpt Nintendot ETT år i förväg och sedan hade han glömt av det.. hur sjutton han orkade med tjatet ett helt år är för mig en gåta.
Sälj ett till mig
Har både ett nes och ett snes som funkar klockers grymma grejer de
Om man kör en emulator till en nyare version av en tv-spelskonsoll, får man samma spelkänsla som om man körde med en gammal Nintendo 8-bitars?
Själv kör man nes och snes på ett ps2, funkar perfekt!Laddade hem nintendo 8-bit emulator och gamla rom till Frugans laptop och efter att kompletterat med en usb-handkontroll för någon hundring så var hon helt fast och tyckte det var så gott som identiskt. Bortsett från när nått jävla antivirus slängde upp fönster som totalt sabbade spelet .
Själv laddade jag ner c64 och Amiga emulatorer och roade mig med mina gamla minnen på min laptop. Vi är en ganska nördig familj.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|