Hej alla mc-sugna åkare. Själv till hör jag en av dem
Har börjat byta drivpaket på min CBR 600 F1 men har fastnat i moment "Nita Kedjelåset"
Beställde hem drivpaket samt nitverktyg från XLmoto.
Verktyget är av företaget Proworks och det följe med en manual med streck hit och dit som inte gjorde mig eller farsan klokare. Liknar Ikeas byggmanual... Fast utan insexnyckel och träplugg.
Efter research på nätet hittat jag en guide från S-racing som gjorde oss lite klokare och vi fattade vad alla delar skulle användas till och när. Vi följe deras steg hur vi skulle nita fast kedjelåset.
http://korta.nu/nitlas
Vi tyckte inte att vi fick till det så bra så vi tog i ordentligt.
Här har vi resultatet, bättre än så får vi inte:
Då är frågan, håller detta? Jag vill ju inte slå sönder varken ben eller motor.
Har börjat byta drivpaket på min CBR 600 F1 men har fastnat i moment "Nita Kedjelåset"
Beställde hem drivpaket samt nitverktyg från XLmoto.
Verktyget är av företaget Proworks och det följe med en manual med streck hit och dit som inte gjorde mig eller farsan klokare. Liknar Ikeas byggmanual... Fast utan insexnyckel och träplugg.
Efter research på nätet hittat jag en guide från S-racing som gjorde oss lite klokare och vi fattade vad alla delar skulle användas till och när. Vi följe deras steg hur vi skulle nita fast kedjelåset.
http://korta.nu/nitlas
Vi tyckte inte att vi fick till det så bra så vi tog i ordentligt.
Här har vi resultatet, bättre än så får vi inte:
Då är frågan, håller detta? Jag vill ju inte slå sönder varken ben eller motor.
Last edited: