Ohhhhh ja... den ligger nog väldigt snyggt framför busshållplatsen.Boffen skrev:va tror ni om denna... ganska sugen på att skaffa nåt sportigare nu, hehe
är den snabb nog att köra från er alla
du har fattat det lite fel ,jag ska inte ha någon blejd nej nej, men en 06,aMaverick_ou812 skrev:Happa, happa, happa... .vänt lite nu?
En blejd 06:a.... hörrududu.... det var inte allt för länge sen herrn stod o lovprisade GSXRRRRR och dissade CBRRRRRRR som lite "tam"
Whata happaned?!
Sniper skrev:du har fattat det lite fel ,jag ska inte ha någon blejd nej nej, men en 06,a
not blejd får ju bli något med lite fart i
Vem fan vill ha en Sukka??wonderwizard skrev:gixxer 1000 -06 eller retta -06 ?
Nej ett märke du och jag inte gillar dom brukar va gröna.wonderwizard skrev:gixxer 1000 -06 eller retta -06 ?
Sniper skrev:Nej ett märke du och jag inte gillar dom brukar va gröna.
Skriv det då!!!Sniper skrev:du har fattat det lite fel ,jag ska inte ha någon blejd nej nej, men en 06,a
not blejd får ju bli något med lite fart i
Finns det inte ,så får det bli att tillverka ett av modell som sitter påZmurfen skrev:Vem fan vill ha en Sukka??
ZX10R
Mit das extremt fula auspuffanlage :kocko
Zmurfen skrev:Så ja då va vinterkris nivå 1 avklarad
Kom ett stort paket från Amerikat.
Var dock tvungen o skruva ihop den igen efter monteringen av prylarna ifall det blir gott väder till
helgen så man får testa lite.
Sen bär det av till MP för mappning.
Vinterkris nivå 2 tar vid när den kommer hem.
Då e det nog dags o inse att säsongen e över och
sätta fart med omlackeringen
Inte så noga,färg finns det gott omMange_H skrev:Får jag prova den före eller efter omlackeringen
Maverick_ou812 skrev:Ohhhhh ja... den ligger nog väldigt snyggt framför busshållplatsen.
Vad har man nu missat??Boffen skrev:Du är bara avundsjuk på att jag är så himla bra på att stunta. Det jag utförde var ett perfekt stunt. Inget annat!
Ju har så rätt, så rätt! Självklart är jag avis, har alltid velat ligga framför fötterna på några snygga bejbs!Boffen skrev:Du är bara avundsjuk på att jag är så himla bra på att stunta. Det jag utförde var ett perfekt stunt. Inget annat!
Livet?Zmurfen skrev:Vad har man nu missat??
Zmurfen skrev:Vad har man nu missat??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |