Jag har HÖRT att ni målar naglarna rosa i den klubben..
Du skulle ju inte skvallra!
Jag har HÖRT att ni målar naglarna rosa i den klubben..
Hej!
Kul att se att det förs en diskussion om förbättringar i klubben. Jag har skickat ut meddelanden till de som fanns på maillistan men det här är ju ett ypperligt bra alternativ när man vill dryfta något. Vad gäller absinthen är ju både Strindberg och Rembrandt lysande bevis på hur klarsynt man blir av denna underskattade dryck
Hoj!
Vår President har hittat hit
Dock är jag tveksam till att absinthen fanns på Rembrandts tid?
Hej!
Kul att se att det förs en diskussion om förbättringar i klubben. Jag har skickat ut meddelanden till de som fanns på maillistan men det här är ju ett ypperligt bra alternativ när man vill dryfta något. Vad gäller absinthen är ju både Strindberg och Rembrandt lysande bevis på hur klarsynt man blir av denna underskattade dryck
Hoj!
Hej!
Hoj!
Ni som blev utan mail har nog fått nu!
Vad gäller stugans uppfräschning tycker jag att vi borde ses där och gå en rond och skriva ner vad som skall göras, sätta oss ner och tänka till vad som behövs i materialväg och vad det kostar. Sen får vi uppskatta tidsåtgång och vilka som gör vad. Sen är det väl bara att tuta och köra kan jag tänka.
Kom med ett datum som passar!
tyngsta vikt... hallå skuggan =)
Sen borde vi ta en ny bild till sommaren, på medlemmar med mc, liknande den som hänger på väggen vid telefonen, fast 2008 ist för 1977.
Tjugoandra funkar för mig.
En tanke bara, hade varit nice att snygga till "parkeringen" lite, kanske kantsten mot gräsmattan å fylla med lite mera grus?
Sen borde vi ta en ny bild till sommaren, på medlemmar med mc, liknande den som hänger på väggen vid telefonen, fast 2008 ist för 1977.
ao helt rätt.. nu ser de ut som fan.. glas o skit överallt..
vi var juh där uppe en runda innan.. o kom på en brilljant ide, såga ner de fula trädet på framsidan.. ser ut som fan, halvruttet osv.. så såga när det o sedan kanske bygga ut parkeringen o sätta kantsten och fylla på me nytt grus.( om man nu får såga ner trädet för den som äger marken???)
//Linus
Jag tycker det trädet är rätt fint..
Det trädet la jag ner massa energi på förra året. Klippte ner grenar å fixade en gräsmatta under ist för ruttna grenar å sånt skräp.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|