NMCK-tråden

RobRas

Guest
jag jobbar heeela helgen... så jag hoppas det blir regn! :mad:

Tyst nu! 25 grader och skinande sol gissar jag på!

F.ö jag kan köra efter klockan 12:00 på Lördag! Måste jobba ihop lite timmar...

Jag följer nog på oxå.
Fick ni ihop fiskens båge? Isf ska han oxå med.

Nix, kedjan blev för kort.. Eller så var det hans pizzadrev som förstörde det hela..
 
Last edited:

klabbarpan

Hojfotograf
Gick med
12 Jan 2008
Ort
Åby
Hoj
2004, Honda Varadero
aha, så den står kvar! det var en 3-4 år sedan och vad jag minns så var den fortfarande hyggligt fräsch då... var visserligen inte det jag tänkte när jag vakna, mer vad fan jag gjort av mobilen och plonkan :rolleyes:

Ok, du menar terrängbilen, den står inte kvar. Borta sen nåt år tillbaka.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Det undrar jag med! snart börjar folk ställa in sina hojjar ju.. Jan skulle väl fixa med kamera? kanske nästa helg skulle passa? 21:a?
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Det undrar jag med! snart börjar folk ställa in sina hojjar ju.. Jan skulle väl fixa med kamera? kanske nästa helg skulle passa? 21:a?

går de bra om jag kommer på minimoto?? har inte kirrat de dära kedje problemet än..:rolleyes:

Ps; annars är juh pickun rätt niceig o ha med på bild..:)
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
eh.. söndag kl 16?? jag får stå för kamera om ingen annan har nån bättre.. blir väl vi ungdommar antar jag.. hoppas inte alla har ställt in/av nu bara.. måste ju ha ett kort från -08:a iaf!!


förresten.. nån som vet om det varit fest i knutte nyligen..? såg nästan ut så.....
 

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
eh.. söndag kl 16?? jag får stå för kamera om ingen annan har nån bättre.. blir väl vi ungdommar antar jag.. hoppas inte alla har ställt in/av nu bara.. måste ju ha ett kort från -08:a iaf!!


förresten.. nån som vet om det varit fest i knutte nyligen..? såg nästan ut så.....

Fest? Skuklle det inte gå genom mig? jo mn jag e ppå bilden iaf, frågan e hur många vi kan skrapa ihop......
 

RobRas

Guest
eh.. söndag kl 16?? jag får stå för kamera om ingen annan har nån bättre.. blir väl vi ungdommar antar jag.. hoppas inte alla har ställt in/av nu bara.. måste ju ha ett kort från -08:a iaf!!


förresten.. nån som vet om det varit fest i knutte nyligen..? såg nästan ut så.....

Fest? Utan våran kännedom iaf :mad: . Dags att byta lås på stugan känns det som!

Ni som inte ha varit på NMCK´s möte det senaste året. Det är lite nya regler som gäller. Om man ska ha fest där så måste det vara mc-relaterat plus att det måste bli godkänt från styrelsen! Hädanefter så kanske det är dags att ringa polizei om inte vi har medgivit vårat godkännande? Principsak som ett visst släkte skulle ha sagt :D

Ett kort var det med! Om det blir lite folk så kan jag tänka mig att vara lite outlaw! Ingen försäkring nu för tiden vetttu! :yoparty Yäää nu var jag tuff! Hahaha

jag kan skrapa ihop dej!

Glöm inte hans andra ögon! :arsele
 
Last edited:

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Fest? Utan våran kännedom iaf :mad: . Dags att byta lås på stugan känns det som!

Ni som inte ha varit på NMCK´s möte det senaste året. Det är lite nya regler som gäller. Om man ska ha fest där så måste det vara mc-relaterat plus att det måste bli godkänt från styrelsen! Hädanefter så kanske det är dags att ringa polizei om inte vi har medgivit vårat godkännande? Principsak som ett visst släkte skulle ha sagt :D

vad har jag missa?:confused:
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
kanske var gammalt men en ruta krossad i biljardrummet (fick för mig att vi bytte alla trasiga rutor när den i bras-rummet gick sönder?) nån som fimpat sin cigg på tapeten och sen var det massa vatten i duschen, precis som om nån torkat golven... i annat fall har vattnet legat där väääldigt länge och det är ju inte bra..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top