NMCK-tråden

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
vanligt klubbmöte eller årsmöte?

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Hoj
Yamaha Aerox 100
tänkte på de, blir de brunt rökheroin denna gången me lr? för jag tror inte jag pallar mer........

Dessvärre inte. Jänkarna har bränt ner hela årets skörd i Afghanistan så vi får hålla tillgodo med närproducerat metamfetamin och rysk Rohypnol. Back to basics så att säga.

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
adam full igen.jpg

Inte helt sjyst o seja att Whizzan slarvat bort whihy flaskan när den egentligen redan hamnat i magen på dej:D :tungan

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
ADAM!!! mina päron har hittat whirre-flaskan!!!!:) den stod i cykelstället.. kommer sakta ihåg nu att du sa att du inte ville ha med den.. så jag ställde den i cykelstället..:D

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Där ser du FiskAs, jag ljuger aldrig. Vem tror du det var som var slirigast i fredags egentligen??

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Jaha, va ska man seja, DAGENS UNGDOM LIXOM

Vet inte om de är hans far lr om de är morbror adam som fått han in på de här spåret, de första grabben gjorde va o sprang fram till kylen o plockade ut två kalla newcastle, bra smak han han i vart fall!:tummenupp :D

DSC00048.JPG
DSC00050.JPG

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
När är det årsmöte?? börjar väl bli dags snart?

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s -06
Vi får ta å slänga/panta lite burkar å flaskor med. På sön har Irrbloss(jag vet, åsedabor e knäppa i huvet) årsmöte i vår stuga

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Irrbloss?! är det de där gamla gubbarna med fransar?

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Hoj
Yamaha Aerox 100
Vi får ta å slänga/panta lite burkar å flaskor med. På sön har Irrbloss(jag vet, åsedabor e knäppa i huvet) årsmöte i vår stuga

Ja stugan uthyrd, och som det ser ut nu kanske man får skotta lite snö oxå! Hur är det med vedförrådet? Vi får ju kanske in lite hyra på kuppen och en tanke var att man kunde återinvestera i lite ved så årsmötet som (eventuellt) snart kommer att hållas kan genomlidas utan frostskador?

RobRas

Guest
Ja stugan uthyrd, och som det ser ut nu kanske man får skotta lite snö oxå! Hur är det med vedförrådet? Vi får ju kanske in lite hyra på kuppen och en tanke var att man kunde återinvestera i lite ved så årsmötet som (eventuellt) snart kommer att hållas kan genomlidas utan frostskador?

Ved borde finnas, om vi inte eldade upp allt senast?

Men eventuellt? Hur kommer det sig?

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Hoj
Yamaha Aerox 100
Ved borde finnas, om vi inte eldade upp allt senast?

Men eventuellt? Hur kommer det sig?

"Eventuellt" syftade tillbaka på "snart". Allt är relativt så detta "eventuellt" skall inte övertolkas enär årsmötet kommer att bli av förr eller senare.

Som det ser ut nu så kommer jag att kalla till årsmöte Torsdagen den 5 mars kl- 18.00. Platsen blir som vanligt Ispalatset, aka klubbstugan. Ska vi säga så?

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Som det ser ut nu så kommer jag att kalla till årsmöte Torsdagen den 5 mars kl- 18.00. Platsen blir som vanligt Ispalatset, aka klubbstugan. Ska vi säga så?

varför en torsdag? :confused:

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...