Noname knäpuckar till Spyke?

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Självfallet anställde mupparna på Spyke en ganjarökande hippie på designavdelningen. Självfallet har dom kardborren tvärt mot alla andra tillverkare. Dvs jag har svårt att hitta eftermarknadspuckar. Någon som vet var man kan köpa något som passar Spykes ställ? Ingen lust att dega för original....:dummer

Nät eller butik runt sthlm spelar ingen roll

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Motardmuppar behöver inga knäpuckar! Du behöver en camelback!! :7peta

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Anledningen till att de "vänt" på det är att det är "luddet"/öglorna i kardborrebandet som ger sig först. Att då ha det på puckarna istället för på stället verkar ju vara en briljant ide. Tyvärr är det bara Corner och Spyke som gjort det, så man hamnar i sitsen du befinner dig i.

Du skulle kunna lämna in stället och kardborreludd till en skräddare så är problemet löst. Tills alla öglorna gått av.

Jimmy K

2nd Place Is The First Loser!!!!!
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
Cbr600RR
Be någon sy en hona/hona och sätt på stället så är problemet löst det fixar de flesta sömmerskor på en pisse kvart:tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Det är nog inte mer än 1 max 2 säsonger kvar i stället i fråga, så några fler besök hos sömmerskan blir det inte. Tänkte mest att någon doldis satt med ett hemligt tips på shop med puckar till nämnda märke.

Får snällt betala denna gång. Tanken med att ha kardborren på detta sätt må vara hur bra den vill, men det suger att pynta originalpriser för puckar.

Motardmuppar behöver inga knäpuckar! Du behöver en camelback!! :7peta

För att få anhängare hos det kvinnliga könet kör jag "camel toe" i år igen.... Det gillas tydligen?

Last edited:

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Eeh?
Du fick ju ett bra förslag i inlägg #4. Behövs ju ingen "sömmerska" bara någon med symaskin om du inte själv trocklar ihop det med nål å tråd....skulle kanske t.o.m funka med textillim?
Sen är det bara att köpa valfria billiga puckar....

Pönan

Medlem
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Drömhojen
Jag kör spyke och det satt eftermarknads puckar på som han som hade stället innan satt på. Han hade tagit någon bra kardborre och sen tagit en puck från WIZ (Sverige puckar med titan stav, för vackert glitter). Sen hade han bara häftat fast med någon häftpistol.

Puckarna har suttit kvar dom gånger jag har haft dom i backen :tummenupp

IMAG0477-1.jpg

IMAG0476.jpg

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Ser bra ut Pönan! Men jag e lat och har deg. Där med inte sagt att jag gillar överpriser för puckar. All cred till alla som fixar och trixar ihop sånt här. Jag köper över disk.

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Är ju inte direkt noname, men du kan säkert få dem helt anonyma med..läs fråga 2 här på denna sida, sen kan du välja och vraka.
Bara att pynta utan att stödja Spyke...

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Är ju inte direkt noname, men du kan säkert få dem helt anonyma med..läs fråga 2 här på denna sida, sen kan du välja och vraka.
Bara att pynta utan att stödja Spyke...

Supernajs! Det var något sånt här jag hoppades någon satt på! Fint som fan Lotek!! :Bugar:tummenupp

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Polarn köpte en kardborrelapp att ha emellan, avsett för ändamålet. Typ hona-hona eller vad man ska säga :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA