Noobsen i Ystad innan Sjöbo :)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Sött ;)

Är på jakt efter ritningar till en tank kamera eller en färdig tank kamera..
Spelar ingen roll faktiskt ^^
Så att det blir lite "åka" med bilder också, och det är klart du får låna den då sulan....
Någon måste ju visa hur man ska köra ;) 70 på 70 väg och 90 på 90 väg.. :confused: :yoparty :) :huvet :tungan

Tjena,
Har du tänkt ha den när du kör på ett hjul kan du ju se om du kan fixa nåt fäste i tank höjd ca. som tittar ner mot framhjulet så de blir rakt sen så man slipper se bara blått :tungan

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Så att det blir lite "åka" med bilder också, och det är klart du får låna den då sulan....
Någon måste ju visa hur man ska köra ;) 70 på 70 väg och 90 på 90 väg.. :confused: :yoparty :) :huvet :tungan

Finns väl andra som bättre lämpar sig för jobbet att köra 70 på 70 och 90 på 90 än jag? :D

Skaffa du en cam så ska jag nog fan lära mig att wheela tillslut! Fel, du ska lära mig..:huvet

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Tjena,
Har du tänkt ha den när du kör på ett hjul kan du ju se om du kan fixa nåt fäste i tank höjd ca. som tittar ner mot framhjulet så de blir rakt sen så man slipper se bara blått :tungan

Vet inte hur jag ska göra med det blåa Zenit ^^
Men blå är ju en "A-OK" färg så det får gå, eller så slutar jag köra på hjulet där bak :D

Finns väl andra som bättre lämpar sig för jobbet att köra 70 på 70 och 90 på 90 än jag? :D

Skaffa du en cam så ska jag nog fan lära mig att wheela tillslut! Fel, du ska lära mig..:huvet

MENAR du Ridgback nu sulan? Inte snällt att mobbas ;) (fråga speedgirl)
Det är ju lätt att köra på däcket där bak..
GASA!!!! Funkar ju för mig *hehe*:rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vet inte hur jag ska göra med det blåa Zenit ^^
Men blå är ju en "A-OK" färg så det får gå, eller så slutar jag köra på hjulet där bak :D

MENAR du Ridgback nu sulan? Inte snällt att mobbas ;) (fråga speedgirl)
Det är ju lätt att köra på däcket där bak..
GASA!!!! Funkar ju för mig *hehe*:rolleyes:

När ska du lära dig att det stavas "wheelie" och inte "whellie"? :tungan

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
haha rättare sagt du gillar inte fart och spänning :tummenupp

Som sagt, rakt fram kan vilken dåre som helst styra...vissa kan inte ens powerwheela med 150+hk, men snorfeta hojar ska dom ha, men åka på riktigt går inte, för det kostar ju skjortan om man smällen i backen....vilken inställning är det? :confused: :D

Alla borde köpa sej en motard på 50+hk och lära sej köra på fram och bakhjul, drifta och göra en tolva. SEN kan man kosta på sej en spejsad räsermaskin som gör 300 blås...för då har man iallafall täckning för att vara sporthojspilot :yoparty :D

sticke

drygare än yes...
Gick med
23 May 2006
Hoj
F4 Izzle
Sött ;)

Är på jakt efter ritningar till en tank kamera eller en färdig tank kamera..
Spelar ingen roll faktiskt ^^

finns att köpa färdiga fästen, tripods med sugproppar från demon tweeks i england, antagligen snordyra men bra, har inte adressen men googla du på bara! clutch it up bitch :D o lycka till

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Som sagt, rakt fram kan vilken dåre som helst styra...vissa kan inte ens powerwheela med 150+hk
Det är lite små roligt för R1.an vill ju bara upp hur man än gasar, om man så smyger iväg kommer framhjulet :tungan

Folk försöker för hårt :)

finns att köpa färdiga fästen, tripods med sugproppar från demon tweeks i england, antagligen snordyra men bra, har inte adressen men googla du på bara! clutch it up bitch :D o lycka till

Eller så pm:ar man Gsxr1100r här på forumet och köper en för 200 som sitter bättre än sugkoppar ;)

Last edited:

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Som sagt, rakt fram kan vilken dåre som helst styra...vissa kan inte ens powerwheela med 150+hk, men snorfeta hojar ska dom ha, men åka på riktigt går inte, för det kostar ju skjortan om man smällen i backen....vilken inställning är det? :confused: :D

Alla borde köpa sej en motard på 50+hk och lära sej köra på fram och bakhjul, drifta och göra en tolva. SEN kan man kosta på sej en spejsad räsermaskin som gör 300 blås...för då har man iallafall täckning för att vara sporthojspilot :yoparty :D

WORD! :tummenupp

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10

jag kan köra rakt fram men jag kan faktiskt svänga och hantera en hoj bra, har jobbat mig upp från en gammal 600 så jag tycker faktiskt att jag är värd en riktig sporthojsmaskin som går i 300! :tummenupp

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
jag är ifrån malmö så dialekten har man hört förut..men rolig diskotion kanske :)
när får man se dig köra??

hehe ja vi pratade om allt och inget kändes det som.
ja när det blivit lite varmare och när jag köpt min nya hoj så kommer jag att dra ut på vägarna igen så i mars april kanske :) :) :) :) :)

hojen kommer dock om någon vecka om jag har tur så då ska det pillas med den *kär*

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...