DNS-Mattias behöver inte värre saker, han behöver mental träningVill ni ha hjälp med lika avancerade system gällande kamaxlar fjädrar osv. som fabriksåkarna har så hör av er till mig, man e ju blyg
DNS-Mattias behöver inte värre saker, han behöver mental träningVill ni ha hjälp med lika avancerade system gällande kamaxlar fjädrar osv. som fabriksåkarna har så hör av er till mig, man e ju blyg
DNS-Mattias behöver inte värre saker, han behöver mental träning
För att det går hyfsat fort i VM.
Men han kan behöva en kamaxel för det har han ingen.
De e bara å pm:a
Mvh Pelle
Vi kör 125 GP vilket är klassen som diskuteras i tråden.
I 125GP så kör man med tvåtaktare, väldigt lite kamaxlar i den klassen således.
Det är lugnt, din tid kommer. Moto3 heter detSorry, ja då har jag presenterat mig ordentligt!
Öööö lovar sluta spamma
Pelle
Det är lugnt, din tid kommer. Moto3 heter det
Det gick tyvärr inte den här gången. 2009 på Sachsenring hade vi vädret med oss men denna helgen var det verkligen emot oss.
På kvalet var det blött med lite regn. Emil körde hela passet med endast ett depåstopp och hans snabbaste tid var endast ca 1 sekund ifrån vad de 2 snabbaste förarna åkte på regndäck. Men Danny Webb och Louis Rossi gick in och bytte till slicks och förbättrade sig mycket de två sista varven när det nästan helt hade slutat att regna. För Emil var det inte heller ett alternativ att lägga på slick för han tyckte det var svårt att se var det var mycket blött och lite torrare. Dessutom regnade det mer när det var knappt 20min kvar. De stora teamen jag pratat med satsade på att byta till nya regndäck efter ca 20 min.
Vi har trots att vi inte kvalade in haft en roligt helg så här långt.
Teamet hoppas att vara tillbaka i GP cirkusen igen nästa år.
Tack alla er som hejade på oss.
Och kan någon mejla mig Emils krasch skulle jag bli glad
Jo men det räcker med att du är inom 107% på något av passen för att kvala in.Är 107%-regeln skriven i sten, oavsett ev "konstiga" väderförhållanden ?
Jag är nog inte ensam om att vilja ha lite mer info om Luyten-motorn...alla detaljer, tack!
MVH/Lasse
Aspens bensin är inte klassa och godkänd för VM så antagligen ELFs bensin tex.Ja, upp med specen o dynobänkskurvorna!
Btw. körde ni den på Aspen-soppa?
Absolut sist i regn på Valencia trots snabb motor! Hur är det möjligt?
Det gick tyvärr inte den här gången. 2009 på Sachsenring hade vi vädret med oss men denna helgen var det verkligen emot oss.
På kvalet var det blött med lite regn. Emil körde hela passet med endast ett depåstopp och hans snabbaste tid var endast ca 1 sekund ifrån vad de 2 snabbaste förarna åkte på regndäck. Men Danny Webb och Louis Rossi gick in och bytte till slicks och förbättrade sig mycket de två sista varven när det nästan helt hade slutat att regna. För Emil var det inte heller ett alternativ att lägga på slick för han tyckte det var svårt att se var det var mycket blött och lite torrare. Dessutom regnade det mer när det var knappt 20min kvar. De stora teamen jag pratat med satsade på att byta till nya regndäck efter ca 20 min.
Vi har trots att vi inte kvalade in haft en roligt helg så här långt.
Teamet hoppas att vara tillbaka i GP cirkusen igen nästa år.
Tack alla er som hejade på oss.
Och kan någon mejla mig Emils krasch skulle jag bli glad
--------
Minns 2009 hur spännande det var att följa det GP:t jämfört med alla andra, bara för att ni var där och gav järnet på banan, samtidigt som vi här på SH fick följa er hela helgen med rejäla och bildrika rapporter. Bästa tråden nånsin på SH om nån frågar mig!
-------
MVH/Lasse
Vi är några SH-are som är nere på plats i Valencia..
Är det ni som kör den gula hojen med oranga fälgar?
Finns det möjlighet att komma in i depån och hälsa på?
isåfall ring/sms till 0733-632511
Ja, upp med specen o dynobänkskurvorna!
Btw. körde ni den på Aspen-soppa?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|