Nordic Supermoto Championship 2007

Gick med
3 Mar 2004
Hoj
KTM
Nordic Supermoto Championship bliver afholdt i Danmark i 2007.
supermotard.dk Kan man finde alt info om dette store Supermotard event. Se hvilke klasser der bliver kørt i, find lokalitet på kort etc.

Løbet bliver kørt d. 16-17 Juni 2007 i Jylland, Danmark.

Tilmelding til løbet bliver åbnet i midten af januar 2007, på Supermotard.dk

Det bliver et superb event, så kom endelig og deltag!

Hilsen fra Danmark.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Jag gör mitt bästa att tyda språket men jag har lite problem att hitta på hemsidan...

Det handlar inte bara om ett event eller? Det handlar om hela DK-serien?

Gick med
3 Mar 2004
Hoj
KTM
Olof Eriksson skrev:
2674230 Jag gör mitt bästa att tyda språket men jag har lite problem att hitta på hemsidan...

Det handlar inte bara om ett event eller? Det handlar om hela DK-serien?

Hej Olof.

Nordic Supermoto Championship er et event som ligger udenfor DM serien.

Det køres for sig selv over en weekend. Kalender

Participation formular, for Nordic Supermoto Championship will be open in mid January 2007. This Event is not a part of the danish national championship.

JD

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
jakob danielsen skrev:
2674431 Hej Olof.

Nordic Supermoto Championship er et event som ligger udenfor DM serien.

Det køres for sig selv over en weekend. Kalender

Participation formular, for Nordic Supermoto Championship will be open in mid January 2007. This Event is not a part of the danish national championship.

JD
Ahh, nu både ser jag och förstår!

Det är väl bara 160 mil dit men är man lix i krokarna skulle det vara roligt :)

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Det där skulle vara roligt, får se om det får plats i kalendern.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Ey det är ju helgen efter SM i Göteborg! Då äre ju inte långt att åka över :) Bara till att ragga sig en vistelse i göteborg då :)

Är det många träningar på veckorna i Danmark? Skulle ju kunna åka runt och träna där under veckan då.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Gött de! Då får en boka in en helg där då ;).

Någon som har en sovplats i en buss? ;). Behöver ni några bilder till affischen så har jag. Det mesta från sverge bl.a. förra NM:et som var. Och lite bilder från Mettet med.

www.jsfoto.com

MVH

Johan

jakob danielsen skrev:
2672894 Nordic Supermoto Championship bliver afholdt i Danmark i 2007.
supermotard.dk Kan man finde alt info om dette store Supermotard event. Se hvilke klasser der bliver kørt i, find lokalitet på kort etc.

Løbet bliver kørt d. 16-17 Juni 2007 i Jylland, Danmark.

Tilmelding til løbet bliver åbnet i midten af januar 2007, på Supermotard.dk

Det bliver et superb event, så kom endelig og deltag!

Hilsen fra Danmark.

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Kan man änmäla sig nu? jag tittade på sidan och där står det att det går att anmäla sig från mitten av februari, men vart?

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
Ey det är ju helgen efter SM i Göteborg! Då äre ju inte långt att åka över :) Bara till att ragga sig en vistelse i göteborg då :)

Är det många träningar på veckorna i Danmark? Skulle ju kunna åka runt och träna där under veckan då.

Det är samma helg som GBG, ostindiefararen kommer in 10-11/06 så vi får flytta en helg framåt. Sorry. 16-17/6 är det som gäller för tillfället om det blir SM på Bananpiren.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Det är samma helg som GBG, ostindiefararen kommer in 10-11/06 så vi får flytta en helg framåt. Sorry. 16-17/6 är det som gäller för tillfället om det blir SM på Bananpiren.

Är det spikat nu att ni (vi) slipper ställa in för den jämrans båtens skull ?? :)

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Är det spikat nu att ni (vi) slipper ställa in för den jämrans båtens skull ?? :)

Så som den info jag har fått är det ankomst i GBG på Bananpiren den 10 juni, om de inte går på grund, som den tidigare båten med samma namn.

Vi jobbar på att köra 16-17, ska ha möte nästa onsdag om detta, just nu är vi bara i planeringen, samt långt ifrån budget, saknas sådär 75000kr från "brake even", men vi jobbar på detta. 10 sponsorer a 7500kr så är vi i hamn.

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Så som den info jag har fått är det ankomst i GBG på Bananpiren den 10 juni, om de inte går på grund, som den tidigare båten med samma namn.

Vi jobbar på att köra 16-17, ska ha möte nästa onsdag om detta, just nu är vi bara i planeringen, samt långt ifrån budget, saknas sådär 75000kr från "brake even", men vi jobbar på detta. 10 sponsorer a 7500kr så är vi i hamn.

Tror du båtjäveln kommer hem då, de har ju aldrig pengar att åka...:D

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.

Nej!!! Katastrof!!! Förbenade båt. Sätt en motor på den så att den kommer hem snabbare, eller sänk den i Kinesiska havet.

Men detta betyder att datumet alltså KAN ändras en gång till, eller?

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Nej!!! Katastrof!!! Förbenade båt. Sätt en motor på den så att den kommer hem snabbare, eller sänk den i Kinesiska havet.

Men detta betyder att datumet alltså KAN ändras en gång till, eller?

Båten, Den har passerat indien, sri-lanka eller Ceylon som vi mer traditionsbundna säger, piren är bokad för 10-11 jun ang ankomst.
Det är kort om datum på piren, det är fulltecknat, veckan efter oss är det metal jam, sedan rullar det på fram till GBG kalaset.
Båten, har motor men taskit med pengar till diesel.

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Om vi kontaktar USA och ber dom skicka kryssningsrobotar då? Får vi köra den 10,11 då? :D

Det är otroligt tråkigt att det krockar..Men jag förstår att ni inte kan göra så mycket åt det. Jobba på ni! :tummenupp

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
Båten, Den har passerat indien, sri-lanka eller Ceylon som vi mer traditionsbundna säger, piren är bokad för 10-11 jun ang ankomst.
Det är kort om datum på piren, det är fulltecknat, veckan efter oss är det metal jam, sedan rullar det på fram till GBG kalaset.
Båten, har motor men taskit med pengar till diesel.

Oki, då är det bara att boka det datumet då. Btw, trodde faktiskt inte att båten hade en motor. Fusk, originalet hade ju inte det. :tungan

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Varför går det inte att anmäla sig till tävlingen!? Man skulle kunna anmäla sig i mitten på februari, men jag har fortfarande inte hittat något anmälningspapper! Har försökt PM,a trådskaparen men utan lycka.

Någon som vet något mer?!

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Varför går det inte att anmäla sig till tävlingen!? Man skulle kunna anmäla sig i mitten på februari, men jag har fortfarande inte hittat något anmälningspapper! Har försökt PM,a trådskaparen men utan lycka.

Danskarnas enda chans att vinna = se till att inga svenska kommer? :va :D

Gick med
3 Mar 2004
Hoj
KTM

anmäla kommer inden april 2007, på www.supermotard.dk

Der er lige et par tekniske ting der skal fungere 100% først ved påmeldingen.

Venlig Hilsen.
Jakob danielsen.
www.supermotard.dk

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...