Supermoto skrev:Husvagn - CHECK
Dragbilsomdetfårplatshojjari - saknas
najtouisch Köra NM känns snarare övermodigt för min del. Borde inte varit så jämrans svårt att få startande till nationella om folket på västkusten varit lite mer alerta...
420 skrev:Kanske dags för dig at sluta köra fegisklasser, ,och börja köra med oss andra istället.
Supermoto skrev:
Wake up and smell my lap times...
Kör faktiskt hellre en klass där jag kan komma topp10 än sist..
Resonemanget känner jag igen med skillnaden att jag inte trodde att det inte skulle vara så mkt "rena gatnissar" utan mer som det faktiskt blev. Folk liknande mig som vill "tävla på hobbynivå". (Tror med samma resonemang att uddevalla blivit bättre om man "plockat ner" folk från NM till nationella istället för tvärtom)420 skrev:Jo det kan man ju förstå, och jag tänkte likadant först, men efter en stund så kom jag fram till att det skulle kännas fel
att köra mot någon som kör gata med sin 660.
Visserligen så var det ju mest 525r, men det var så jag tänkte.
Nu hittar jag inte tiderna från Beviks första men jag har för mig att du och jag hade väldigt lika tider. Minns jag fel?
Vi ses iaf imorgon i Linköping och på söndag i Uddevalla
/Stefan
Marals76 skrev:Någon från Trollhättan med omnejd som har lust köra båge till Torp???
Så vi ska tampas igen de kommer bli kul lovar att inte köra in i dig igen.Supermoto skrev:Resonemanget känner jag igen med skillnaden att jag inte trodde att det inte skulle vara så mkt "rena gatnissar" utan mer som det faktiskt blev. Folk liknande mig som vill "tävla på hobbynivå". (Tror med samma resonemang att uddevalla blivit bättre om man "plockat ner" folk från NM till nationella istället för tvärtom)
Rotade fram lite siffror (sånt här tycker jag är skoj )
JätteanalysBYJocke:
Jag körde sex varv i vår final på 7,56,369 -> 476,369s totalt -> 79,39s per varv i snitt.
Du körde tio varv i er final på 13,13,908 -> 793,908s totalt -> 79,39s per varv i snitt. VAFAN, måste räknat fel Det trodde jag verkligen inte...
Fast hade jag hängt med de första sex varven hade jag troligen (om jag inte klotat av ren trötthet) kört jäkligt mycket långsammare de sista fyra varven. Iofs hade jag kommit typ fyra i sista chansen så det hade inte hjälpt alls.
Den här gången är jag beredd på dina tjuvnyp!! Kommer du och smeker min bakdel igen blir det.... ja, vem vetdrängen skrev:ta
Så vi ska tampas igen de kommer bli kul lovar att inte köra in i dig igen.
Bara du börjar gasa så ska leta utgångsspår från grus denna gången
med för du vet ju vad som hände sist
Skämt å sido vi syns till helgen
Hampe #66 skrev:Nån som vet vilken bakgrundsfärg som gäller på nummerplåtarna i 450 klassen?
Supermoto skrev:Jag undrar bara lite fint vad A/B står för?? Om jag räknat rätt är det 40 som är "A" och 11 som är "B" i open. Först trodde jag det var tränignsgrupper men det kan det ju inte vara med den skillnaden i antal. Vad är det?
Träningsgrupper antar jag man får reda på väl på plats!?
KTM DAVVE skrev:Någon som sitter på resultat från dagens tävling!?!?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|