Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Vettiga tips där Pär. En annan sak som kan vara bra att ha i åtanke är att försäkringsbolagen från och med 2012 har skärpt villkoren så att ens helförsäkring inte gäller där nere. Kan vara en förklaring varför många väljer att sälja sina GT3or som de inte längre har råd att smälla där nere. Som jag förstått det har dock varit skärpta villkor några år på mc försäkringarna. Ett år när jag hörde mig för gick det bra att köra bil, men inte mc hos samma försäkringsbolag (If). En trafikförsäkring kan de nog inte neka en dock.
Det kan vara vettigt att lära sig vad som gäller om en incident inträffar då det kan bli rätt så dyrt. Man får betala bogsering och Armco räcken vilket kan kosta en hel del. Så se till att ha en rejäl buffert eller snälla kompisar med stor plånbok på plats som kan lösa den biten.
Allt ovan nämnt är väldigt tråkiga bitar, men bättre att veta vad man ger sig in på än att stå där med byxorna neddragna. Väl ute på banan växer hornen vilket videon ovan visar gång på gång...
Det kan vara vettigt att lära sig vad som gäller om en incident inträffar då det kan bli rätt så dyrt. Man får betala bogsering och Armco räcken vilket kan kosta en hel del. Så se till att ha en rejäl buffert eller snälla kompisar med stor plånbok på plats som kan lösa den biten.
Allt ovan nämnt är väldigt tråkiga bitar, men bättre att veta vad man ger sig in på än att stå där med byxorna neddragna. Väl ute på banan växer hornen vilket videon ovan visar gång på gång...