MR.E
Guest
är De Nån Som Planerat Att
åka Ned Till Nurburgring
Under Nästa Säsong?
åka Ned Till Nurburgring
Under Nästa Säsong?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HAR DU VARIT DÄR TIDIGARE?Ninjaboy skrev:
Sluta skrik, det är ändå ingen som hör dig i sajberrymdenMR.E skrev:HAR DU VARIT DÄR TIDIGARE?
FUNTAR PÅ ATT DRA MIG NER TILL
VALBORG.
Jag var där första gången i juli, var precis så bra som man förväntat sig. Hotell är rätt billigt, maten ok, ölen suverän, banan fantastisk och vägarna i trakten underbara. Jag skulle vilja åka en gång per år framöver.MR.E skrev:HAR DU VARIT DÄR TIDIGARE?
FUNTAR PÅ ATT DRA MIG NER TILL
VALBORG.
Hur va vädret? de sägs ju att de kan skifta från dag till dagNinjaboy skrev:Jag var där första gången i juli, var precis så bra som man förväntat sig. Hotell är rätt billigt, maten ok, ölen suverän, banan fantastisk och vägarna i trakten underbara. Jag skulle vilja åka en gång per år framöver.
Kolla på www.nurburgring.de där kan man läsa om de mestaDreeTman skrev:Jag och en kompis har tänkt oss ner en sväng till sommaren. Någon som har en bra sida med info om boende osv?
Tack för tipsetNinjaboy skrev:Ja, det är ombytligt så det bästa är om man stannar i några dagar, det finns som sagt fina vägar överallt i trakten att åka på plus att man kan dricka lite gott öl då. Jag fick en regnskur på väg in till Adenau, checkade in på hotellet och gick ut och kollade banan (100 meter från hotellet) i regnet, när det lugnade så var det bara att svida på igen och klämma några varv. Det är lite pinsamt att bli frånkörd av GTI-bilar men när de passerat ser man att de har insvetsade störtbågar och föraren har hjälm, när man kommer tillbaka till påfarten och kollar närmare på bilarna så har de ofta slicks också och det är lokala tyskar som kör enormt många varv så det är inget att skämmas över. När du sett någon snabbare så blinkar du höger så att de vet att du sett dem och så går du ut till höger för att släppa dem, Ringen räknas ju som allmän väg så omkörning på höger sida är förbjuden.
Ninjaboy skrev:Men det är dessa två hotell som gäller:
Hotellet mitt i Adenau som Bike numera är delägare i, ofta svenskar där.
http://www.blaueecke.de/
Detta trevliga hotell ligger i Breidscheid i utkanten av Adenau med egen påfart till Ringen, ägaren kör enormt mycket hoj på Ringen så snacka gärna med honom.
http://www.hotel-an-der-nordschleife.de/
Ninjaboy skrev:Men det är dessa två hotell som gäller:
Hotellet mitt i Adenau som Bike numera är delägare i, ofta svenskar där.
http://www.blaueecke.de/
Detta trevliga hotell ligger i Breidscheid i utkanten av Adenau med egen påfart till Ringen, ägaren kör enormt mycket hoj på Ringen så snacka gärna med honom.
http://www.hotel-an-der-nordschleife.de/
No1 skrev:Hhmm...
Kommer antagligen att "bo" där nere under hela våren/sommaren så behövs hjälp mm så skicka ett trevligt PM så får ni mitt telenummer...
No1...
De måste vara rätt okej gasat.DanTheMan71 skrev:Jag har haft sånt förbannat oflyt med Ringen,,vart nere tre gånger o varenda gång har det regnatsista gången (-96) lyckades jag lägga en handfull varv på den delvis våta banan med 9 min blankt som bäst med en Zx7R.
P-E skrev:Hur blir det då med rekordförsöken?![]()
P-E skrev:Hur blir det då med rekordförsöken?
[/QUOTE=P-E]
Slappa skrev:Hmm o jag som trodde du visste allt om No:1?![]()
![]()
![]()
![]()
//D
The force is with you young...P-E...
shkoosshhsshhh...sckhooooooohhhhh....
But you are not a ghostrider YET!!!
Slappa skrev:Hmm o jag som trodde du visste allt om No:1?![]()
![]()
![]()
![]()
//D
Caffe skrev:The force is with you young...P-E...
But you are not a ghostrider YET!!!
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |