Nordslingan

• Thread starter Thread starter MR.E
  • Start date Start date
P-E skrev:
Klart jag inte vet allt om No1, då hade jag ju inte frågat när det skulle ske! :7peta

Trodde du skulle se ironin (men den var visst död här), vad jag syftade på var att du jämnt o ständigt ska bevisa att du vet o kan allt om No:1 både här o på bike.se. Dock med ett litet övertag för bike´s del!
//D

Last edited:
Slappa skrev:
Trodde du skulle se ironin (men den var visst död här), vad jag syftade på var att du jämnt o ständigt ska bevisa att du vet o kan allt om No:1 både här o på bike.se. Dock med ett litet övertag för bike´s del!
//D

Tycker No1 är cool så är det bara. Skulle gärna vilja bli som honom. Snabbast i världen på ett hjul. Kangöra massa grymma grejer på hoj som bara är drömar för andra. Har har eller hade en snygg bil också. Köra mc verkar han göra ganska ofta med, eftersom han ska "bo" nere vid ringen.

Swedie har det ganska bra han med, åker till spanien och kör mc när vi andra fryser här. Han är ung och ändå har han tre st R1 04.

Jag skulle vilja köra mc dagarna i ända och tjäna cash på det. Eller tjäna så bra att jag klarar mig bra. Det är min stora dröm här i livet som aldrig lär slå in. :)

P-E skrev:
Tycker No1 är cool så är det bara......
...Det är min stora dröm här i livet som aldrig lär slå in. :)

Ett vänligt tips i all välmening nu då.

Lägg locket på för din idoldyrkan bland vuxet folk så slipper du fjortisstämpeln. Ingen människa med en gnutta mognad tycker att han är cool. Visst kan han hantera sin hoj bra men på det sättet som han sätter andra människors liv på spel för att tjäna pengar inger ingen respekt alls, iaf inte den sortens respekt som man känner för någon som gör något bra och beundransvärt utan mer den respekten att, "bäst jag håller mig borta så jag inte råkar illa ut".

Ta nu till dig detta och tänk på saken :)
För övrigt, vad och hur du skriver i knatteavdelningen, 125-forumet är inget jag lägger mig i, där kanske du kan få utlopp för dina våta drömmar utan att torrisar som jag ska försöka uppfostra dig.

Lycka till och krya på dig!

Caffe skrev:
Ett vänligt tips i all välmening nu då.

Lägg locket på för din idoldyrkan bland vuxet folk så slipper du fjortisstämpeln. Ingen människa med en gnutta mognad tycker att han är cool. Visst kan han hantera sin hoj bra men på det sättet som han sätter andra människors liv på spel för att tjäna pengar inger ingen respekt alls, iaf inte den sortens respekt som man känner för någon som gör något bra och beundransvärt utan mer den respekten att, "bäst jag håller mig borta så jag inte råkar illa ut".

Ta nu till dig detta och tänk på saken :)
För övrigt, vad och hur du skriver i knatteavdelningen, 125-forumet är inget jag lägger mig i, där kanske du kan få utlopp för dina våta drömmar utan att torrisar som jag ska försöka uppfostra dig.

Lycka till och krya på dig!

Förstår inte riktigt vad du snackar om nu, hur kan man riskera andra människors liv på ett tomt flygfällt när man slår världsrekord? :confused:

P-E skrev:
Förstår inte riktigt vad du snackar om nu, hur kan man riskera andra människors liv på ett tomt flygfällt när man slår världsrekord? :confused:

Han anspelade på vissa andra företeenden.... men visst e turbobusan cool....

P-E skrev:
Pe

ja håller me dig "just loves his work" kör hårt!!! :tummenupp :tummenupp :banana

MR E

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...