ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååå.......
nu har jag vart här i 5 timmar, och redan har det gåtts igenom garderober, skor till förbannelse, och tjafs om skafferiet.
Jag kommer inte klara att bo i ett jävla kollektiv med 3 andra tjejer, just nu är dem dessutom bara 2, om 2 veckor kommer den 3e.
Dem har dessutom redan börjat prata om att ta in en till tjej. Kan någon tala med dem om sans och balans, och kanske döden.
man bor inte 5 tjejer i en 3a, det är både teoretiskt och praktiskt OMÖJLIGT! :skrika:
VANSINNE :
Illa, illa! Tror du inte att du vänjer dig?
Jag tycker iof det är mest jobbigt att behöva dela rum med två andra tjejer, inte kunna sova/spatsera runt naken, "smygäta" frukost för att inte väcka de andra, inte kunna komma och gå som jag vill....Vilken tjej vänjer sig vid att behöva tävla om spegeln varje morgon/middag/kväll?
och dom är STRÄNGT emot alla mina teknik prylar... dem äger inte ens en skruvmejsel :skrika:
Jag tycker iof det är mest jobbigt att behöva dela rum med två andra tjejer, inte kunna sova/spatsera runt naken, "smygäta" frukost för att inte väcka de andra, inte kunna komma och gå som jag vill....
och dom är STRÄNGT emot alla mina teknik prylar... dem äger inte ens en skruvmejsel :skrika:
Jag tycker iof det är mest jobbigt att behöva dela rum med två andra tjejer, inte kunna sova/spatsera runt naken, "smygäta" frukost för att inte väcka de andra, inte kunna komma och gå som jag vill....
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|