Mackägarn
Levande Livsnjutare
Har du regndäck?
Lite regn skiter väl en punkare i! Jag åker nu, ringer dig under resan ned för att "surra" bort lite tid!
Regnar i Hudik oxå, men Jocke å jag åker med regndäcken packade vid 4-tiden
Har du regndäck?
Lite regn skiter väl en punkare i! Jag åker nu, ringer dig under resan ned för att "surra" bort lite tid!
Har du regndäck?
Jag lyckades skada mig på träningen igår, stukade tummen så illa att den har ökat i storlek med 50%..
Sysslar med MMA, så det va väl inte oväntat att det skulle hända, men det hade väl iaf kunnat vänta tills hoj-säsongen va slut ändå..
Aja.. Ha så kul på MittSverigebanan ikväll, satte ju nytt pers förra veckan med 58:61, så jag känner att även om jag stoppar i mig värktabletter, smörjer in med zon-salva o sen försöker tejpa, så kommer jag ändå inte att göra nån framgång i min jakt på pers..
Har nog problem att ta det utan skador så.. hehe.. Är rätt nöjd ändå!
Håll er på hjulen, det blir bättre tider på det viset!
Min sambo brukade AMMA våra barn när det var små, MMA är det den manliga motsvarigheten fast man använder tummen istället...
Sysslar med MMA
På tisdag tar jag med mig en stjärtlapp!Synd på tummen.....kom upp till banan å ta med dig en stjärtlapp så du sitter skönt på bönpallen så kan jag skjutsa ett nytt pers åt dig.
Alldeles riktigt, brukar normalt använda höger tumme, men den här gången tänkte jag testa vänstern o se om det funkade lika bra, det gjorde det, fram tills att jag började idisla och tummen hamnade ur läge, vet inte riktigt hur jag tänkte vid tillfället..Min sambo brukade AMMA våra barn när det var små, MMA är det den manliga motsvarigheten fast man använder tummen istället...
På tisdag tar jag med mig en stjärtlapp!
Undra om jag är snabbast i starten med den oxå!?
Alldeles riktigt, brukar normalt använda höger tumme, men den här gången tänkte jag testa vänstern o se om det funkade lika bra, det gjorde det, fram tills att jag började idisla och tummen hamnade ur läge, vet inte riktigt hur jag tänkte vid tillfället..
Skämt åsido!
Ni ser ut att ha haft riktigt mysigt på banan i tisdags, synd att man inte fick köra i blötan då..
Slutligen!
Glöm inte bort att de enda fordonen som får stå i bandepån under RR-träningarna är motorcyklar, så bilar och släp parkeras utanför staketet och detta gäller ALLA, även träningsansvarige!
Synd på tummen.....kom upp till banan å ta med dig en stjärtlapp så du sitter skönt på bönpallen så kan jag skjutsa ett nytt pers åt dig.
Ja kom igen och ställ upp för klubben och dra ert strå till stacken. Anmäl ert intresse till Micke eller mig. Det börjar bli dags nu.Som sagt 3 personer i styrelsen slutar till årsmötet nu i höst bl. a. kassör och så avsäger sig Ponny och Lars, så nytt blod behövs fundera på det ni.
Så här gick det till när jag var och körde ERF i NEC-serien på Gelleråsen i Karlskoga: http://www.umcc.nu/umcc/filmer/Mortec_Gellerasen21juli2007.wmv
Yterligare en lyckad utökad tisdagsträning i Pelles regi .
En annan fick agera depå gubbe åt Jeppe (mackägaren).
Lite bilder vart det . En på Kenneths comback....
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|