Norrköping!

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Då kan jag o björk nästa helg. Nån mer på listan för nästa helg

1: Clifton
2:Bjork
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Dreamteam någon???

tänkte kolla här med om det fanns någon som var intresserad av att vara med och tävla med ert OS lag i hockey, Spela dreamteam allt står hur man gör på aftonbladet osv gå med i kompis ligan Sporthoj så ska mina lag spöa skiten ur er :D
obs sista anmälningsdag är 15/2 kl, 10.00 tror jag dyk in och kolla på det....
 

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Ort
Norrköping,Falun,Thailand
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Bjork skrev:
tänkte kolla här med om det fanns någon som var intresserad av att vara med och tävla med ert OS lag i hockey, Spela dreamteam allt står hur man gör på aftonbladet osv gå med i kompis ligan Sporthoj så ska mina lag spöa skiten ur er :D
obs sista anmälningsdag är 15/2 kl, 10.00 tror jag dyk in och kolla på det....



Gör det du. Sen när cashen kommer kan ja vara med och dela =)
 

Engla

Ragdoll
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Nyköping
Hoj
2001, Yamaha, R6
Medin skrev:
Ser att det är många på det här forumet som bor i samma samma stad som jag, nämligen Norrköping :) . Skulle det inte vara på sin plats med en träff någon stans i staden typ en lördag eller nått och dra ut och åka lite till sammans. Skällv åker jag Sporthoj (cbr 929 Fireblade) :yoparty . Om någon är intreserad kan man ju skriva en rad här :hihi .

//Medin

bor inte i norrköping, men nästgårds, nyköping. vore skoj m en träff, fast ja kanske inte får hänga med när man e utomsocknes... /E.
 

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Ort
Norrköping,Falun,Thailand
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Engla skrev:
bor inte i norrköping, men nästgårds, nyköping. vore skoj m en träff, fast ja kanske inte får hänga med när man e utomsocknes... /E.


Nej vi är ett samansvettsat gäng...



( Men om du frågar Sajk snällt kankse han bjuder på lite Kola :hihi )


p.s KLart du ska med !!!
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Jo bli medlem på speedbully.se så kan du ju få följa med dom ggr vi ska åka lite längre inte bara racea med varandra genom norrk. :tummenupp

jo Sajk! när jag är klar med webbdesign så kan jag ju joina med att göra speedbully lite bättre. :) OM jag nu läser klart det... är nämligen 99% säker att sticka till Norge o jobba lite... så jag funderar på hur man ska göra med hojen? någon som vet? får den bli avställd i sommar kanske?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
avst'lld? fan så gay... men men, jag vet inte.
sälj köp ny.

kasnke.

du är välkommen att åka med oss såklart, som killarna säger kolla speedbully.se det är vårt gäng.

och om jag inte har nån kola finns säkert fruktsoda eller nåt. =)
 

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Ort
Norrköping,Falun,Thailand
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
sajk skrev:
avst'lld? fan så gay... men men, jag vet inte.
sälj köp ny.

kasnke.

du är välkommen att åka med oss såklart, som killarna säger kolla speedbully.se det är vårt gäng.

och om jag inte har nån kola finns säkert fruktsoda eller nåt. =)


Har du inte KOla avsäger ja mig Vice president posten och ger den åt Krister P:s lille bror !
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Nu är det så här pojkar, alla nya medlemmar i Seedbully godkännes av Totta eller FZ1 innan ni får bekanta er närmare med dem :slicka
.
.
.
.
.
.
.


Host, host, det behövs en ny webmaster som håller sidan uppdaterad...
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
FZ1 skrev:
Nu är det så här pojkar, alla nya medlemmar i Seedbully godkännes av Totta eller FZ1 innan ni får bekanta er närmare med dem :slicka
.
.
.
.
.
.
.


Host, host, det behövs en ny webmaster som håller sidan uppdaterad...


Och en som skriver rätt från början =). Har aldrig ägt nån gammal 98:a :banana
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
R1-Night-Rider skrev:
Har du inte KOla avsäger ja mig Vice president posten och ger den åt Krister P:s lille bror !

hur liten är Kristers lille_bror? HA HA IN YOUR FACE SÄRSKRIVARE!


FZ1 skrev:
nya medlemmar i Seedbully godkännes av FZ1

om du vill hålla i det får du göra det men då måste du jobba lite för att det ska bli nya medlemmar också.

FZ1 skrev:

det där var bara snuskit, men gubbar får väl ha snuskhumor dom med antar jag. :D IN YOUR FACE!

FZ1 skrev:
Host, host, det behövs en ny webmaster som håller sidan uppdaterad...

jag ska till sommaren när det dra igång igen ordna om på sidan och dela ut uppdrag åt dom som är intresserade, robban verkar ju vilja hålla i webmaster delen, nightrider ska hålla i veckans brud(!!!!) och någon blir utsedd till nyhetsmaskin, nån till media ansvarig och nån som kassör om du fixxar lite fler medlemmar FZ1.

som ni kanske förstår är det rätt mkt att hålla i samtidigt som man ska sköta skolan med anständiga betyg, behålla kvälls å helgjobbet på korvfabriken och ta hand om barnen de får lediga timmar som e kvar. sååå om ni verkligen gillar idén om en egen klubb jobba lite för det ni andra med så kanske vi kan bli en klubb med ett riktigt klubbhus också. jag å nightie har redan fixxat en jävla massa tidningar till toaletten. =)


Clifton skrev:
Och en som skriver rätt från början =). Har aldrig ägt nån gammal 98:a :banana

sluta klaga bidra med nåt positivt, det är väl inte hela världen vad det står vad du har får båge? eller vill du va känd som posörcliffan? (= lägst rang, hehe...) så, du är ju intresserad av videokameror å sånt, mediaansvarig?

R1-Night-Rider skrev:
jobbat asset av sig, Tummen upp

tack stefan. skönt att nån har ryggen! =)
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Sajko då. Inte bli sur nu =). Va faktiskt lite skämt i det hela jag sa.
Du har faktiskt gjort ett jävla bra jobb med sidan. Men 1 grej som jag tänkte på va när man kollar på bilderna. Kan du inte fixa så man bara behöver öppna 1 bild o sen ska man kunna trycke på en next eller prev knapp för att se resten av serien?

O klart är är poser =).

Japp jag kan va media ansvarig. Har precis satt ut en köpes annons om kåpglas så jag kan filma när jag sätter tiden på Norrköping slingan
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top