Norrköping!

plozzaa

Om ingen är perfekt, är jag ingen :)
Gick med
2 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
99-R1
Jag hoppas det finns mera uppkörningstider i Norröping än i Linköping, jag hörde om en som ska få köra upp först i september.
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Tror oxå det e hugget som stucket. Alla har väl sina för- å nackdelar. Själv går jag på Hansson just nu. Helt ok, men något gamla hojar kanske...
Men BRA lärare (iaf Peter som håller i MC-delen).
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Fan är det inga som är ute o åker. Det är riktigt fint väder. Men ingen som skriver nån tråd om att åka.
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Är det fortfarande officiellt bara jag å Jonasson som besöker den här tråden som åker motard? :confused:

Såg ju att det fanns ett gäng i majtåget iaf. Men men, dom hänger väla inte på SH kanske...
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Robban Nr1 skrev:
2159833 blir en nästa sommar! :banana
troligen en Busaberg eller en Ktm 660. :yoparty


Bättre sent än aldrig ;)

Kommer ev oxå byta hoj nästa säsong. Känner juh redan nu innan jag ens fått kortet att den jag köpte nu förmodligen kommer kännas för tam ganska så snart... :gnissla

Men vad det blir istället vetefan. Troligtvis en KTM kanske... :)
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
tänkte höra vilka som ska till Sajks begravning?
om någon kanske vill sällskapa dit? men man skulle ringa stod det i tidningen? men måste man det eller? det är ju en öppen begravning.
 

källholm

Måla mig blå o kalla mig kräm
Gick med
9 Aug 2005
Ort
Krokek/Norrköping
Hoj
KTM 660 03 . KTM 400 SX 01
Frredde skrev:
2159679 Är det fortfarande officiellt bara jag å Jonasson som besöker den här tråden som åker motard? :confused:

Såg ju att det fanns ett gäng i majtåget iaf. Men men, dom hänger väla inte på SH kanske...

Nej då,är ganska ny på den här sidan,kör 660
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Japp jag ska dit. Vilka har anmält sig då.
Ska vi ses vid McOrvars som vanligt 1tim tidigare eller?
 

Mr:M

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Norrköping
Hoj
640sm
Frredde skrev:
2159679 Är det fortfarande officiellt bara jag å Jonasson som besöker den här tråden som åker motard? :confused:

Såg ju att det fanns ett gäng i majtåget iaf. Men men, dom hänger väla inte på SH kanske...


Är också ganska ny här, kör ktm 640
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Clifton skrev:
2163175 Japp jag ska dit. Vilka har anmält sig då.
Ska vi ses vid McOrvars som vanligt 1tim tidigare eller?

Hm, har inte anmält mig till minnes stunden eller vad det heter? men ska va med på begravningen tänkte jag.
1timma tidigare funkar för mig.

Shit pommes fritts som sajk skulle sagt tror jag. vad många motarder det är! :banana blir bra tills jag kommer nästa sommar då. :tungan
 
Last edited:

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Inte läge för att bestämma nåt!!

Inte läge för att bestämma nåt,men nu sitter jag ändå här och tänker funderar på det som hänt Stefan. Orkar inte med sånt här längre 2 kompisar på mindre en 1 månad som går bort det, finns inga ord för vad man känner eller tänker allt känns bara riktikt pissigt.........Pratade med Stefan senast igår om Martin och hur vi skulle göra osv med blommor och allt. Det känns inte som du lämnat oss,utan att vi kommer ses snart ändå, du finns ju fortfarnade i min telebok så du måste ju svara om man ringer så känns det, just nu är jag trött vilsen ledsen arg, faan jag orkar inte.
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Bjork skrev:
2166702 Inte läge för att bestämma nåt,men nu sitter jag ändå här och tänker funderar på det som hänt Stefan. Orkar inte med sånt här längre 2 kompisar på mindre en 1 månad som går bort det, finns inga ord för vad man känner eller tänker allt känns bara riktikt pissigt.........Pratade med Stefan senast igår om Martin och hur vi skulle göra osv med blommor och allt. Det känns inte som du lämnat oss,utan att vi kommer ses snart ändå, du finns ju fortfarnade i min telebok så du måste ju svara om man ringer så känns det, just nu är jag trött vilsen ledsen arg, faan jag orkar inte.


Det är helt sjukt. Har inte kunnat sova inatt. Har vaknat hela tiden.
Men vi måste vara starka nu. På fre ska vi ta vårt sista farväl av martin även om det kommer vara jobbigt.

Jag o björk prata om att ses klockan 10 vid Mcorvars på fre för att sedan åka tillsammans till kyrkan.

Sen tänkte jag att vi alla Sh:are kan ses nånting efter o prata igenom allt som hänt för jag antar att tankarna går lika mycke i era huven som mitt just nu.
Det är i såna här tider det känns bra att man har ett gäng som man trivs väldigt bra med. O som delar samma intressen. De förstår på ett helt annat sätt än va de kompisarna gör som inte åker hoj.

Bara ett förslag
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Istället för att ses på fredan för det är ändå en dag vi ska tillägna martin.

Så pratade jag o björk om att vi ses på lördan o tar en fika eller nåt. För att ses allihop o prata. Hoppas att det blir ett gäng
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
källholm skrev:
2163133 Nej då,är ganska ny på den här sidan,kör 660


Nämen! :banana

Mr:M skrev:
2163246 Är också ganska ny här, kör ktm 640


Det här var ju jäkligt positivt! :yoparty

Då kanske man har möjlighet att få åka med nån mer än Jonasson sen då (som f.ö blir farsa snart=inte åka alls) :)

Vore juh inte fel att få lite tips på slangning å stoppies... :hihi

Robban Nr1 skrev:
2163361
Shit pommes fritts som sajk skulle sagt tror jag. vad många motarder det är! :banana blir bra tills jag kommer nästa sommar då. :tungan


JA för fan... :) Betraktar ditt snack om motard som ett muntlig löfte nu ;)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top