Robban Nr1 skrev:2159833blir en nästa sommar!![]()
troligen en Busaberg eller en Ktm 660.![]()
Frredde skrev:2159679Är det fortfarande officiellt bara jag å Jonasson som besöker den här tråden som åker motard?![]()
Såg ju att det fanns ett gäng i majtåget iaf. Men men, dom hänger väla inte på SH kanske...
Frredde skrev:2159679Är det fortfarande officiellt bara jag å Jonasson som besöker den här tråden som åker motard?![]()
Såg ju att det fanns ett gäng i majtåget iaf. Men men, dom hänger väla inte på SH kanske...
Clifton skrev:2163175Japp jag ska dit. Vilka har anmält sig då.
Ska vi ses vid McOrvars som vanligt 1tim tidigare eller?
Bjork skrev:2166702Inte läge för att bestämma nåt,men nu sitter jag ändå här och tänker funderar på det som hänt Stefan. Orkar inte med sånt här längre 2 kompisar på mindre en 1 månad som går bort det, finns inga ord för vad man känner eller tänker allt känns bara riktikt pissigt.........Pratade med Stefan senast igår om Martin och hur vi skulle göra osv med blommor och allt. Det känns inte som du lämnat oss,utan att vi kommer ses snart ändå, du finns ju fortfarnade i min telebok så du måste ju svara om man ringer så känns det, just nu är jag trött vilsen ledsen arg, faan jag orkar inte.
källholm skrev:2163133Nej då,är ganska ny på den här sidan,kör 660
Mr:M skrev:2163246Är också ganska ny här, kör ktm 640
Robban Nr1 skrev:2163361
Shit pommes fritts som sajk skulle sagt tror jag. vad många motarder det är!blir bra tills jag kommer nästa sommar då.
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy