Norrköping!

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Jag passera och skulle möta en polare Q-star. Blir det Söndags tur hänger jag med!
 

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Rsex
de va några sporthojjs åkare som terrorisera stadens gator i lördas natt...en R1:a en Kawa o en R6:a tror ja bestämt...ni hade bra flyt i körningen genom sthlm rondellen :D:tummenupp
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Virtue skrev:
2455418 de va några sporthojjs åkare som terrorisera stadens gator i lördas natt...en R1:a en Kawa o en R6:a tror ja bestämt...ni hade bra flyt i körningen genom sthlm rondellen :D:tummenupp
Det ska jag hälsa de andra två... :D
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
För de som vill åka med så ska vi samlas vid Domino på Repslagaregatan (utanför Pepper) kl 15.00 och åker till Linköping. Vi är hittills 3 pers...





KAS-CBR900RR skrev:
2458117 hello grabben... du missa något i tisdags..vi var nere vid hamnen o körde med stunthojen... gick ingen vidare för Maykel hahah ha det gött:yoparty

MVH
Elektrikern
Va i he-e! Åkte ni igen den kvällen??
Aja vi satt på Harrys och söp hela kvällen... alltid nåt. *försöka trösta sig själv*:rolleyes:
 
Last edited:

mackan001

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2004
Ort
borås
Hoj
blackbird
go kväll!

Medin skrev:
525030 Ser att det är många på det här forumet som bor i samma samma stad som jag, nämligen Norrköping :) . Skulle det inte vara på sin plats med en träff någon stans i staden typ en lördag eller nått och dra ut och åka lite till sammans. Skällv åker jag Sporthoj (cbr 929 Fireblade) :yoparty . Om någon är intreserad kan man ju skriva en rad här :hihi .

//Medin
bara undra om nån vet på ett ungefär jur mycke ett power commander gör på en blackbird!?
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
I hästkrafter gör det inte så mycke. Men du kommer säkert kunna få en mycke finare o jämnare kurva.
Jag fick det på min gixxer iallfall sen gör det säkert några kusar
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
I söndags såg jag nåt riktigt konstigt när jag va ute o åkte. Såg ut som skogsmulle i skinställ som smög fram
 

Bifogat

  • P5110570 copy.jpg
    P5110570 copy.jpg
    108.7 KB · Visningar: 85

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Hell Norrköpings alla hojåkare! Jag skrev i Norrköping/Linköpings-tråden också att jag som tillfälligt hitflyttad pitebo tycker att det borde brännas av en sporthojsfest :fyllisar Det behöver givetvis inte vara nåt superpretentiöst, bara ett tak över huvudet (det har jag här om det inte finns bättre alternativ) och varsin kasse staketbärs. Låter det som en bra idé?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top