FZ1
Resan är målet!
Det är ju så att man blir tårögd
Jo, det sägs att nästa lediga stol i akademien är given
Är du kvar där uppe norr om nordland, på Presteveien kanske? Är det så'n vinter där eller är det bara höst året runt?
Det är ju så att man blir tårögd
Jo, det sägs att nästa lediga stol i akademien är given
Är du kvar där uppe norr om nordland, på Presteveien kanske? Är det så'n vinter där eller är det bara höst året runt?
Tänkte hör en sak med er killar....
Har fått höra lite att det är ny mc butik ska öppnas i Norrköping, vet någon vart den kommer ligga, öppet tider??
vaaa? är det något jag missat? nyaste är väl karhles mc??
Vet faktiskt inte exakt....va en bekant till en vän som sa någon om att de är en mc butik.
Få höra med honom om man kommer ihåg vart eller vad butiken heter...
uppdaterar om det är så att det är någon annan än karhles.
Kahrles har ju nyöppning av sin nya och större butik nu till helgen, det var säkert det som dina vänner tänkte på.
/Anders
någon som vill haka på imorgon på en tur ? avsluta med grillning ev?
Hallådär alla Norrköpingsbod (o närliggande )
Verkar ju bli riktigt fint väder i helgen. Kan nog inte hålla mig från att ta fram leksaken! Vägarna ser ju rätt torra o fina ut så varför inte börja säsongen redan nu! Tar nån en sväng för att få köra av sig hänger jag gärna med på
Hallådär alla Norrköpingsbod (o närliggande )
Verkar ju bli riktigt fint väder i helgen. Kan nog inte hålla mig från att ta fram leksaken! Vägarna ser ju rätt torra o fina ut så varför inte börja säsongen redan nu! Tar nån en sväng för att få köra av sig hänger jag gärna med på
Hallå där! Vi drar ut runt lunch! idag
träffas i kila, gamla scandic motell..jätte parkering utanför..ligger vid gamla E4an ungefär 1km innan kila kyrka, om man kommer från ditt/er´t håll. ...Kom
hmm blir nog tyvärr andra hållet för mig idag, och ett besök på Kahrles. Åker ni nåt imorn? Vilket håll åker ni åt idag föresten?
Okej! ja de lär bli åkning imorgon me, runt lunch kanske.. tidigare..:/
Vet inte vart vi åker idag riktigt kanske börjar mot norrköping
Haha, jasså mot Norpan. Jag är ju inte omöjlig... Alltid kul o träffa fler som åker hoj här i trakterna! Blir det hitåt så hänger jag gärna på en sväng. Sen blir det nog ner mot Linkan och kolla in Chokladmässan
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |