Norrköping!

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Hemma
Hoj
R1
Tack för sällskapet igår!

Fick åka lite nya vägar och minns speciellt den fina vägsträckan genom skogen strax innan Tystberga som var fri från källskott (till skillnad från de precis innan som FZ lurade in oss på).

Jag kanske borde få jobb som meteorolog då jag hade helt fel i min förutsägelse att det inte skulle bli mer än någon liten skur :huvet

Men som tur var som kom man ut och efter det var det ju bara att njuta av turen och sällskapet trots de droppar som föll (blev trots allt inte blöt genom skinstället förrän på hemvägen vid Linghem) :)

/ Stefan
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
Lite mycket grus på vägen vid Nävekvarn eller vad det nu hette. Sedan fissa tjälskott som vår so kraftiga att baken lättade från sadeln, spännande. Dessutom sp gillar jag inte regn, jag vill ha torra vägar, inga flugor och lagom mycket sol i ryggen men utöver det så var det väl en helt lyckad utflyckt.

Tror snubben på första fikastället uppskattade den lilla anstormningen av kunder :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Var en sväng i Norrköping idag med hojen, verkar ju finnas lite hojfolk där iaf. Såg nån blå R6 och lite sukiziaki twinnar.
 

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Om någon känner för att ta en repa i det oförutsägbara vädret så är vi ett gäng som ska köra vid 19.00 från mcorvars. see ya!
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Grymt avis, för en gångs skull bra väder, jag ska äta thai och kolla på film ikväll och smhi hävdar regn till helgen...

Undrar lite stilla om jag hinner åka några torrspår öht med er innan sommaren är över?
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Vädret var väl lite sådär idag (skyller regnet på Johan som vanligt), men vi lyckades hitta torrspår åt Finspångshållet, så lika glada var vi för det :D
 

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Ort
Linköping/Oravais
Hoj
*S Å L D*
Då bär det av till Norrköping imorgon igen för första gången på 3 månader, hoppas kunna dra med mig några fler från Linköping, men det brukar vara lite sisådär med det. Hoppas på bra väder imorgon och många glada motorcyklister!

:tummenupp
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Blir vädret ok kanske jag också dyker upp, sannolikt med skjuts den här gången :)!
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Har fått synpunkter på att det har regnat på våra körningar, varit grus i kurvor, infödingar som svingar lasso, mötande bilister, för långt mellan pausarna etc.


Givetvis tar man åt sig av kritiken, därför jag skall ställa en av de ansvariga mot väggen/grillen ikväll :sissy


Om någon har fler synpunkter som jag skall ta upp med vederbörande är jag tacksam om det framförs här, så skall jag se till att de kommer upp till ytan :6surkart


Ses imor'n :hoppa
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Har fått synpunkter på att det har regnat på våra körningar, varit grus i kurvor, infödingar som svingar lasso, mötande bilister, för långt mellan pausarna etc.


Givetvis tar man åt sig av kritiken, därför jag skall ställa en av de ansvariga mot väggen/grillen ikväll :sissy


Om någon har fler synpunkter som jag skall ta upp med vederbörande är jag tacksam om det framförs här, så skall jag se till att de kommer upp till ytan :6surkart


Ses imor'n :hoppa

Helt rätt Micke.:tummenupp
Tycker du ska be den där fjollan på svart/vita hondan att abdikera som reseledare och ta över ansvaret och visa oss andra stackare alla fina grusfria, regnfria enkelriktade sporthojsvägar som är helt fria från tjälskott och annat jox som kan ställa till det för oss som inte åker så fort.
När du har tagit täten har ju hitills ingen gått snett.:D

Har säkert ett par ideér som kan vara nyttiga att veta men då måste den goda whiskeyn fram ikväll så att man slappnar av och kan ge goda råd.:fakta

Ser med spänning fram imot morgondagen där outforskade vägar ska upplevas.
Säger bara Fz for president:Bugar

Ses imorgon och till dess puss i ljumsken
Over and out
Ringensmiskarn
 

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
Hojlös...
Jag tänkte om du ville ta det lite lugnt upp så att inte farbror blå tar dig igen... ;-)

Vi ses 11:30!

// J

Dra fast tankväskan nu bara:tungan ...
Kommer inte ner å kör... ska iväg å hämta en 4-hjuling åt en kompis...
men jag tänkte eventuellt åka till sviestad nästa helg å kanske ha kameran med mig ännu en gång.....
Å försöka få superbra kort kanske:rolleyes: ...
Ha de!!!! Mvh Liff
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top