Norrköping!

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag var med 2 ggr i våras innan motorn explodiert, och det var ingen som vurpa nån av dom gångerna (jag missa iof en kurva och fortsatte rakt fram på grusvägen menmen :D )

Det har bara varit så att de ggr jag tänkt åka med men inte gjort det så verkar det blivit avåkningar, så är nog bara för mig det ser ut att ha gått vilt till :)

Sviestad? Nån som vet hur Bilsport och MC ställer sig till bankörning?

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Jag var med 2 ggr i våras innan motorn explodiert, och det var ingen som vurpa nån av dom gångerna (jag missa iof en kurva och fortsatte rakt fram på grusvägen menmen :D )

Det har bara varit så att de ggr jag tänkt åka med men inte gjort det så verkar det blivit avåkningar, så är nog bara för mig det ser ut att ha gått vilt till :)

Sviestad? Nån som vet hur Bilsport och MC ställer sig till bankörning?

Sålänge det inte är tidsträning får man köra på bana om man har bilsport & mc. Den informationen fick jag när jag tecknade försäkringen i förra året men kolla gärna med dem du med för säkerhets skull så de inte ändrat reglerna.

De fem ggr jag varit med och kört "mc-orvarssvängar" i år har det inte varit några som helst incidenter. Bara en och annan glad supporter med viftande rep(!) och glada tillrop längs vägen. :)

// Johan

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Så grapar nu är "fjollmoppen" på annons. Jag funderar på Yamaha trots att det skulle kännas som otrohet.

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Så nu är det nya kopplings fjädrar och ny olja filter på Ellinor, det vill säga klar för tur :) med dom stora pojkarna

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
@ Ringensmiskarn; Kliktronicen skulle komma på fredag eller måndag så ska försöka få ihop alla andra saker till nästa vecka då. =)
meeen så måste ja ju köpa nytt ställ o allt. hm hm hm, dyrt lutar det där.

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
hehe ok :=) nae jag hade inte tänkt köra mest åka dit va allmänt social och kanske försöka ta nåra bilder. Har juh TH så kan inte köra :(

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
vilka ska till sviestad på tors?

Är det väder och jag inte blir sen från jobbet kommer jag att vara där.

Synd att du prioriterade kudden framför helgåkat för det var nog den BÄÄÄÄÄÄÄÄSTA helgen på hela sommaren.:blah
( Iochförsig vet jag 1 som inte håller med mig:()
FZ och jag hade bägge tvättat hojarna men vädret var ju kanon ändå.
Ligg du och tryna nästa helg med, tror att det är ditt fel att det regnar:FU

För övrigt så tänkte jag kolla om det finns intresse för en utekväll någon gång i Oktober. Hade tänkt mig lite bowling
med mat och massor av :öl . Inga bokningar just nu och har ni nåt förslag på andra roliga aktiviteter så kom gärna med förslag.

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*

Synd att du prioriterade kudden framför helgåkat för det var nog den BÄÄÄÄÄÄÄÄSTA helgen på hela sommaren.:blah

För övrigt så tänkte jag kolla om det finns intresse för en utekväll någon gång i Oktober. Hade tänkt mig lite bowling
med mat och massor av :öl . Inga bokningar just nu och har ni nåt förslag på andra roliga aktiviteter så kom gärna med förslag.

JA för tusan! JAg borde ta mig tid för det! Får väl boka ett inrökt på rum på ett dåligt hotell in da city!.

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Hoj
1996 Honda Cbr 600f

haha!
Ja du kan inte va med på lördag heller då det e företagsfest!! så det blir väl sol igen :)

En kväll ute däremot e jag definitivt på!:yoparty

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
meeen så måste ja ju köpa nytt ställ o allt. hm hm hm, dyrt lutar det där.

Kollat med bolaget för din fritidsförsäkring? jag kunde få ut pengar för mitt ställ via nån försäkring man har som medlem i Metall facket men fick det via bolaget som försäkrade cykeln istället.

Sviestad på torsdag, hur funkar det? sugen på att åka med om vädret ser lovande ut. krävs det nån föranmälan? hoppas bara man får smita tidigt från jobbet :)

Last edited:

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
snackat med chefen, han tyckte det var en bra idé att jag skulle lära mig svänga o bromsa så han slipper ha mig gipsad igen. Får gå hem kl 15.00 om vädret är acceptabelt

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
@ intresserade: Jag kommer stå vid busshållplatsen vid Norf kl.15.30 imorgon för avfärd mot Sviestad

@ Schnellfahren: Med tanke på hur det var sist vi bowlade duger nog grannens buske till nattlogi :fyllisar

Bifogat

• Image2.gif
    Image2.gif
    93.2 KB · Visningar: 57

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Biltransport

Är det nån här som vet ifall man kan hyra en biltransport i form av en lastbil (har C-körkort men ej E) här omkring i krokarna?

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår