Norrköping!

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Ser ut som ni hade skoj... Om man kollar på bilderna så är flint ett vinnande koncept? :)
Åren och håren går, och med åren kommer tydligen kunskapen att köra gokart.
:va Fast det stämmer nog inte helt när jag tänker efter att gammal är äldst för då skulle det vara andra i toppen.
Det kanske har med flinten att göra iaf.

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
Hojen!

Står i tusen bitar i stora stan peking. Börjar likna din he he . Börjar tvivla att jag får ihop den tills i vår =)

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Hej på er. Jag letar efter vettigt ställe att handla motordelar från. Behöver kolv och lite annat smått och helt till en Honda NX 650. De lokala handlarna, i den mån de svarar på frågor, är duktigt sanslösa i sin prissättning.
Well, fel tråd kanske, men några av er känner jag ju så... :)

Tips mottages. Maskinbearbetning gör jag själv. Det är delar jag saknar.

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Nürburgring 2009

Nu börjar tider komma ut angående nordschleife .
Än så länge är det bara inplanerade tävlingar som har lagts ut. Men i början/mitten på Maj ser det bra ut för en liten lugn semesterresa så man kan lägga nåt lugnt varv eller eventuellt 2:D .

Sugen nån?

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Nürburgring 2009

Nu börjar tider komma ut angående nordschleife .
Än så länge är det bara inplanerade tävlingar som har lagts ut. Men i början/mitten på Maj ser det bra ut för en liten lugn semesterresa så man kan lägga nåt lugnt varv eller eventuellt 2:D .

Sugen nån?

Hej!
Jag följer med om det finns plats. Kan vara skönt att slippa köra hojen ner för en gång skull. :)
För att förtydliga - jag följer med oavsett datum. ;)

Bim bim bim - Åhh vad jag ska vara ivägen! :)

...Är det inte maj snart? :fyllisar

Last edited:

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Hur kommer ni ta er ner? kör ni hojjarna på släp eller kommer ni hojja ner?

Eftersom man börjar bli till åren och åldern tar ut sin rätt åker vi i största möjliga mån bil med släp ner.
Då jag inte äger nåt släp själv är jag beroende av andras humanitära insats och låter mig trycka in min plastracer i nåt hörn.

@Scnellfahren: Som du vet är banan rätt så bred så nånstans ska man väl kunna klämma sig förbi. Man får väl utnyttja kurbsen, eller:va

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Mike the bike
Här har du. http://www.blocket.se/vi/19394858.htm?ca=14_s

Bara att åka och köpa, bra pris och rätt färg (enligt dig).
Uhh, jag kraschar bara och får dom stulna, de där röda (och svarta och gula och blå...) näe, det får bli en vit elmoppe!

Så här i vintermörkret sitter man och drar upp planer och mål för 2009, samtidigt infinner sig många frågetecken.
- Går det att komma under 9min på Ringen med livet i behåll
- Går det att gömma kameran för Nordschleifegestapo
- Hur högt låter ett 20cm BOS på en elmoppe
- Kommer de som bestämmer på Sviestad att tillåta torsdagskörningar fast deras påhittade motargument är borta, nu när kommunens miljöprövning gett klartecken eller
- Får man köra med slicks på Bikeweek i år
- Var möts man på Hävlaring när man kör head to head

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Uhh, jag kraschar bara och får dom stulna, de där röda (och svarta och gula och blå...) näe, det får bli en vit elmoppe!

Så här i vintermörkret sitter man och drar upp planer och mål för 2009, samtidigt infinner sig många frågetecken.
- Kommer de som bestämmer på Sviestad att tillåta torsdagskörningar fast deras påhittade motargument är borta, nu när kommunens miljöprövning gett klartecken eller

Du får väl skära mönster i däcken! Bara och komma hit och låna mönsterskäraren

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing

Svar:
Fråga 1: Plättlätt
Fråga 2: Jajjesemänsingen det ska bara gå
Fråga 3: Lagom högt
Fråga 4: Ska ringa och trycka på, i värsta fall tar jag med hunden och övertalar dem
Fråga 5: Slicks är tillåtna dag 1 doch EJ dag 2, vet av erfarenhet att det är så
Fråga 6: Beror på vem du kör imot. Halvvägs mot mig, betydligt senare mot andra.:arsele

Hoppas du har fått svar på dina frågor. Jag är ju trots allt här för att hjälpa till.:tummenupp

Dampe

Wheelie
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
Svart Grå & Lite Röd
Tjena!

Låter riktigt intressant, vi är ett gäng grabbar som brukar glida omkring lite...
Själv kör jag en Gsxr 1000-05 i vår, o det skulle va kul om du ville hänga på någon gång.
med tanke på att det verkar va en hel del sporthojåkare i Norrköping så skulle det va skojj me en stor ordentlig träff eller något liknande..

/ Linus:tummenupp

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
:tummenupp Tjena killen!! Hoj säsongen 08 tog slut och vi inväntar säsong 09. Än så har du inte varit på jobbet och lämnat telenr eller tagit mitt telenr men du är välkommen jag väntar på dig :D
PS har köpt en ny hoj för säsong 09 "Honda SP1:a" Kom ner så bjuder jag på en kaffe!!!:7peta
Holmlund är den enda vi inte kan skrämma bort verkar det som :D .
Kanonvägar idag när Aquila tog täten och visade hur en kurvig väg ska vara:tummenupp .
Blir att åka denna runda fler gånger, eller hur?

Nya däck till nästa helg för då åks det väl igen?????????

Hittade dig på forumet till slut. Lite sent att svar på ditt inlägg men om det är väder så ses vi på Lördagar klockan 12 vid McOrvars. Kommer in och lämnar mitt telefonnummer på ditt jobb i veckan.
Hörs

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...