Norrköping!

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Tack för dagens tur kära offroadentusiaster, mycket trevligt.
Synd/tur att vi inte hittade Håkans rostiga kallingar dock, men man kan inte få allt..

:)

Tack för sällskapet idag. Håller nog på tur att vi inte hittade men vi kan leta fler gånger. Däremot hittades massor av tjälskott, grus, säd :eek: på vägen, så mycket att man nästan kunde tro att FZ1 var tourledare. :krama

Efter man tourat hem i lugnt tempo (var ju tvunget att få med en Triump hem :D ) pratade lite skit och tankade upp hojarna, och började rulla sista kilometern hem så kom små stänk. Så man kom hem utan att bli våt, tur att man lyckas med prognosen ibland. :banana

Ha en bra kväll.
Nu har man gjort sig förtjänt av :öl

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Tack för sällskapet idag. Håller nog på tur att vi inte hittade men vi kan leta fler gånger. Däremot hittades massor av tjälskott, grus, säd :eek: på vägen, så mycket att man nästan kunde tro att FZ1 var tourledare. :krama

Efter man tourat hem i lugnt tempo (var ju tvunget att få med en Triump hem :D ) pratade lite skit och tankade upp hojarna, och började rulla sista kilometern hem så kom små stänk. Så man kom hem utan att bli våt, tur att man lyckas med prognosen ibland. :banana

Ha en bra kväll.

Perfekt, skål! :tummenupp

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
09 HP2-sport
Jo tack för turen i dag blev bra bara man fick skruva ihopp hojen:tungan
Belöning till kvällen:huvet fyllekörning ska köra runt en massa hojåkare!!!!:arsele å hu kul är de jag bara frågar!!!

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14

Ha en bra kväll.
Jaha, så ni tourade hem i lugnt tempo. Då kan det inte vart er jag blev omkörd av, men det var väldigt likt.
Skål och tack för idag:öl

Aquila

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2008
Hoj
2008 Honda Fireblade

Ha en bra kväll.

Tack för sällskapet och en ypperlig prognos! Vi kom precis hem när regnet kom.
:fyllisar:öl

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Vi får se om det blev någon film idag eller om kameran pajjade av allt grus och säd som virvlade upp på oss längst bak :död

Undrar var fylletaxin tagit vägen :va

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Jaha, så ni tourade hem i lugnt tempo. Då kan det inte vart er jag blev omkörd av, men det var väldigt likt.
Skål och tack för idag:öl

Jag blev väldigt förvånad över att se en gul BMW som var väldigt lik din men kunde inte få ihop att det var du. :va

Men det bevisar bara vad jag sa innan. Vi tourade lugnt hemåt medans ni flängde fram :mattias

Dock intressant hemfärd med sur BMW (bil), tål inte att bli omkörd, och framför allt en vilt fäktande & sparkande HD-åkare :dummer

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Jag blev väldigt förvånad över att se en gul BMW som var väldigt lik din men kunde inte få ihop att det var du. :va

Men det bevisar bara vad jag sa innan. Vi tourade lugnt hemåt medans ni flängde fram :mattias

Dock intressant hemfärd med sur BMW (bil), tål inte att bli omkörd, och framför allt en vilt fäktande & sparkande HD-åkare :dummer

Ja hd åkaren kan inte ha mått bra.:död

maddis

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2009
Hoj
Biltema 21vxl
Tack för idag.
Kanontur med vår egen lilla pilot (Black Adder) som guide som idag valde att flyga lågt:D.
Inte många mm av gummiblandningen kvar på bakdäcken nu vill jag lova.
Kul med en gammal audi som visade spår på vägen mellan Åtvid och Kisa. Skulle tro att det blev oljebyte för hans del när han kom hem :D.
Även roligt att Nobbens gamla häck till bmw höll ihop hela resan idag:yoparty
Nu är semestern slut och man måste återgå till sina vanliga vardagssysslor men är det väder blir det väl en tur nästa helg om man bara överlever kräftskivan på Fredag.
Ha det

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Tack för idag.
Kanontur med vår egen lilla pilot (Black Adder) som guide som idag valde att flyga lågt:D.
Inte många mm av gummiblandningen kvar på bakdäcken nu vill jag lova.
Kul med en gammal audi som visade spår på vägen mellan Åtvid och Kisa. Skulle tro att det blev oljebyte för hans del när han kom hem :D.
Även roligt att Nobbens gamla häck till bmw höll ihop hela resan idag:yoparty
Nu är semestern slut och man måste återgå till sina vanliga vardagssysslor men är det väder blir det väl en tur nästa helg om man bara överlever kräftskivan på Fredag.
Ha det

Tack själv för sällskapet på ljugarbänken!
Var en skön lugn avslappande söndagstur med tid över för att lukta på blommor (och blårykande audi). Då har man gjort en god gärning och spelat ljuv musik i 20 mil ur ett öppet system på R1:an för en längtande Hondaåkare :tungan

Även kul att ett touringåk som BMW kunde hänga med på de kurviga partierna men Nobben får nog vara snabbare fram till fikabordet så att han får utsiktsplats :tuttar

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Åka imorgon, tisdag, någon?

Tänkte ta en sväng om vädret tillåter!

Samling Mc Orvars! Men vilken tid?

Jag kan hela dagen!

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14

Det kanske kan vara läge att nämna grundregeln för att slippa griniga poliser och dryga böter.

Liten väg = liten risk
Stor väg = större risk
Motorväg = stor risk
Grusväg = ingen risk

Inte båsa järnet på E4:an över motala ström vid Norrköping = polisens favoritplats.:mattias:hojraket

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Åka imorgon, tisdag, någon?

Tänkte ta en sväng om vädret tillåter!

Samling Mc Orvars! Men vilken tid?

Jag kan hela dagen!

Hederligt folk arbetar hela dagen, åker hem till sysslor hemma för att sen ha möte på nån skola i närheten så hojåka en tisdag är inte att tänka på tyvärr:gnissla.

Onsdag och torsdag är man lös och ledig efter 15:00 så då är det inte omöjligt att man tar en tur och letar kalsonger, tygpåsar och vad mer man månne hitta i dikeskanten.

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Hmf! Kallar du mig ohederlig?!?

Men om jag åker en vända först och droppar några trosor längs vägen då? :tuttar Då kanske nån vill med? :tummenupp Eller det kanske bara har motsatt effekt? Tant-trosor...

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
09 HP2-sport
Hmf! Kallar du mig ohederlig?!?

Men om jag åker en vända först och droppar några trosor längs vägen då? :tuttar Då kanske nån vill med? :tummenupp Eller det kanske bara har motsatt effekt? Tant-trosor...

Jag kan men efter 1300, ska ge en hästkraft mat först!!!:huvet

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
jag skulle vilja men ska hämta Liv 15:00 :( Sara vill veta vart ni ska så hon kan åka åt andra hållet så ni slipper se eländet ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA